Založ si blog

Archív: júl, 2020

Tak toto je tá zmena. ..

A ešte aká. Vyzerá to tak, že bude ako nebolo, ale čo už, keď Slováci sú nepoučiteľný národ, ktorý nie je schopný poučiť sa zo svojich vlastných chýb. Takže je všetko tak ako má byť a majú len to čo si zaslúžia. Kým sa Slovač bude zabávať na tom, čo im predhodí terajšia vláda spolu s médiami a tak sa ani nenazdajú, že tento štát bude kompletne rozpredaný a […]

Pokračovanie článku

„Ne-obyčajní ľudia“ medzi nami. .. Drago, „Grécky zázrak“ na Slovensku. ..

Draga poznajú mnohí, ktorí čítajú články na tomto blogu, ako usmiateho pána v károvanej košeli. Poznajú jeho básne, aforizmy, fejtóny, ale aj krásne spracovanie životného príbehu a diela Sergeja Jesenina. Mňa však na úplnom začiatku, keď som Draga „objavila“, zaujali zveršované príbehy gréckej mytológie. Spočiatku som ich čítala len tak pre zaujímavosť a prvé […]

Pokračovanie článku

Márnosť nad márnosť, či trápnosť nad trápnosť?

Päť mesiacov máme na Slovensku zmenu, ktorá vraj mala viesť k celkovému zlepšeniu politickej, ekonomickej, sociálnej a spoločenskej situácie. Mala… Aká je realita? Občania márne čakajú zmenu od niekoho, kto si politickú kariéru vybudoval na trápnostiach, ktorými médiá zabávajú a ohlupujú Slovač celé roky. Márne čakajú zmenu a návrat k nejakým hodnotách od […]

Pokračovanie článku

Čas splnených prianí. ..

V diaľke zahrmelo, začalo pršať a pri rieke sa na chvíľu vytvorila krásna dúha. Spomenula som si, ako som veľmi túžila vidieť skutočnú dúhu, keď som bola malým dieťaťom a nielen dúhu, ale aj bociana. V malom údolí v hornatom kraji, kde som vyrastala bola dúha veľkou vzácnosťou a skutočného bociana som videla až ako dospelá. Možno to boli trochu také všedné […]

Pokračovanie článku

Sú občania tohto štátu otupení, či ľahostajní?

Včera som si pozrela tlačovú besedu Klubu 500, ktorý vyzval premiéra Matoviča, aby neblokoval opatrenia na záchranu pracovných miest. Predseda Klubu 500 Vladimír Soták, povedal priamo bez servítky to, čo sa na Slovensku deje a vôbec sa nečudujem jeho ostrejšiemu slovníku. Žiaľ, mnohí občania tohto štátu sú buď otupení, alebo ľahostajní a radšej sa zabávajú na […]

Pokračovanie článku

„Ne-obyčajní“ ľudia medzi nami. . . Stratený v nedeľu. . .

Sadla som si na terasu so šálkou poobedňajšej kávy a premýšľam o ľuďoch, ktorých mám rada. Možno je to tým, že som nedávno prežila zaujímavý deň a stretla som sa s mnohými ľuďmi, ktorí sú mi nielen názorovo blízki, ale mám medzi nimi aj osobných priateľov. S jedným z nich som strávila cestou na stretnutie pár hodín v aute, ktoré považujem za veľmi vzácne […]

Pokračovanie článku

O láske neláskavej, alebo nie všetko sa dá kúpiť. ..

Pred pár týždňami som sa pod článkom, kde som napísala, že aj láska a ľudskosť sa zmenili na falošnú ilúziu, dostala do ostrejšej polemiky s diskutérom, ktorý tvrdil, že láska ostane láskou a ľudskosť ľudskosťou. Vtedy ma jeho ostrejší tón trochu zarazil, ale primäl ma k tomu, aby som začala viac o jeho slovách premýšľať. Áno, mal pravdu. Obyčajná láska […]

Pokračovanie článku

Toto už nie je len o poslancovi Blahovi. ..

Situácia, ktorá na Slovensku vznikla podaním trestného oznámenia pani europoslankyňou Nicholsonovou na poslanca Ľ. Blahu a následným obvinením poslanca Blahu z trestného činu popierania a schvaľovania holokaustu, zločinov politických režimov a zločinov proti ľudskosti sa netýka už len poslanca Blahu samotného. Týka sa všetkých nás. Je to pokus o priame zasahovanie […]

Pokračovanie článku

Jediný správny názor. ..

Tak sme sa konečne dožili… Konečne tu máme to, po čo sme všetci tak túžili. Nuž neviem či všetci, ale stále nám tvrdia, že je to naša voľba, pretože sme to chceli a sami zvolili. V pozadí volebného divadla na spôsob hollywoodskej produkcie podporenej dokonalým marketingom, sme si zvolili totalitarizmus. A aby sme sa upevnili a utvrdili v tom jedinom a správnom názore […]

Pokračovanie článku

Prirýchlo. ..

Akosi prirýchlo ubiehajú dni v lenivom tempe času… Akosi prirýchlo sa mení svet a ja spolu s ním, čakajúc na nový nádych nádeje… Prirýchlo uteká život, aj myšlienky, víriace hlavou prirýchlo prichádzajú a prirýchlo sa strácajú v hlbinách smútku duše, skryté pred zvedavými pohľadmi rovnakej všednosti súcna… Prirýchlo utekám sama pred sebou až […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Naučili sa Rusi brániť proti strelám ATACMS? Kvôli meškajúcej pomoci môžu byť slabšie

ONLINE: Naučili sa Rusi brániť proti strelám ATACMS? Kvôli meškajúcej pomoci môžu byť slabšie

25.04.2024 06:00

Zničíme NATO do roku 2030, všetci pokľaknú pred Ruskom a budú prosiť o začlenenie k nám, blúznil ruský veliteľ v hlavnej štátnej televízii.

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5492399x
Priemerná čítanosť článkov: 3937x

Autor blogu