Založ si blog

Archív: jún, 2022

Mŕtva voda

Niekedy stačí iba málo… Otvoriť oči, myseľ, dušu a srdce a začať čítať, vnímať, premýšľať a preciťovať to, čo človeka obklopuje. A vtedy človek pochopí, čo je pre neho dôležité a nevyhnutné, tak ako vzduch, ktorý dýcha, voda, ktorú pije, potrava, ktorú príjma, aby prežil. Tým nevyhnutným a dôležitým pre človeka, aby sa stal Človekom je […]

Pokračovanie článku

Čas zmŕtvychvstania duše…

Poobede som vybehla na pár chvíľ do záhrady. Vietor strapatil konáre stromov a aj moje vlasy. Pšenica a tráva sa vlnili a kolísali v jeho rytme ako exotické tanečnice. Vzduchom sa linuli vône kvitnúcej šalvie a ruží, ktoré som zachránila po vlaňajších prívalových dažďoch a presadila som si ich do zeleninovej záhrady. Príchodom som vyrušila jarabicu, […]

Pokračovanie článku

Sme rozmaznaní? !…

Pred pár dňami, 12. júna, bol svetový deň boja proti detskej práci. Čakala som, či sa v médiách a soc. sieťach objaví zmienka o tomto novodobom, desivom otroctve. Až na pár vzácnych výnimiek som neobjavila nič. Naša vyspelá spoločnosť rieši oveľa „závažnejšie témy“, akými sú „vojna na Ukrajine“ a jej následky – zdražovanie, nedostatok […]

Pokračovanie článku

Kráčam. ..

Kráčam uličkami v daždi života schovaná v bezpečí dáždnika utkaného z vlastných bolestí a snov tam, kde ma čakáš, sám, osamelý a ukrytý vo svojich myšlienkach… Kráčam labyrintom ticha búrok sklamaní, počítajúc každý krok, ktorým som čoraz bližšie k Tebe a nebojím sa, že zablúdim, keď cítim v duši spomienky na lásku… Kráčam […]

Pokračovanie článku

Slovensko potrebuje riešenia krízy a nie ďalšie „zmarené referendum“

Slovensko a Slovákov čaká nová petičná akcia, ktorú spustila opoziční strana Smer SD a ktoré podporujú aj strany Hlas SD a SNS. Zazneli slová o úspore peňazí, ak by sa podarilo vyzbierať podpisy občanov čo najskôr a následné referendum, by bolo spojené s komunálnymi voľbami. Ľudia sa dozvedeli nové referendové otázky, pozreli si tlačovku, čítajú […]

Pokračovanie článku

„Teória menšieho Zla“…

Pred časom som si v jednej osobnej diskusii vypočula názor, že na Slovensku budeme musieť zasa voliť „menšie Zlo“, aby prišla zmena k lepšiemu. Snažila som sa namietať, že Zlo, nikdy nie je menšie, alebo väčšie a jeho podstata je vždy rovnaká, že Zlo, bude plodiť vždy len Zlo. Po chvíli som pochopila, že ďalšia diskusia a vysvetľovanie je zbytočné… […]

Pokračovanie článku

Chuť Života…

Predpoludním sa obloha zatiahla a zo sivomodrých mrakov začali padať prvé kvapky dažďa. Akurát som okopávala a plela na hriadke neskorú mrkvu a červenú cibuľku. Vzduch zavoňal teplom, dažďom, vetrom, hlinou a trávou zároveň. Chvíľku som kopala a čakala, či mierny dážď ustane. Ale ten padal stále rovnako. Prestala som robiť. V jahodovisku som si odtrhla […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5485896x
Priemerná čítanosť článkov: 3933x

Autor blogu