Založ si blog

Archív: september, 2020

Ľúb ma. . .

Ľúb ma, možno len tak obyčajne, ako to vieš iba Ty, nahlas v tichu dňa a mlčky v hluku noci… Ľúb ma vždy, keď sa ma dotkne chlad neistoty a strachu zo života, a ja sa potrebujem zohriať v teple Tvojich dlaní… Ľúb ma aj vtedy, keď sa sama strácam v spleti chodieb labyrintu vlastného smútku a čakám na svetlo Tvojho úsmevu, ktorý ma z neho vyvedie… Ľúb ma, […]

Pokračovanie článku

Návrat atmosféry strachu päťdesiatych rokov?

Denne čítam správy v médiách, vyjadrenia pána premiéra, politikov, ale aj komentáre a názory bežných ľudí… A spoločenská atmosféra mi pripomína tú, ktorú sme poznali z rozprávania rodičov a starých rodičov. Temnú dobu päťdesiatych rokov, keď boli ľudia prenasledovaní a súdení kvôli svojím názorom a presvedčeniu. Áno, mám na mysli režim, ktorý sa […]

Pokračovanie článku

„ Aj láska je infekčná“. . .

Tento nápis som videla na jednom moste v Košiciach už viackrát a vždy, keď som ho videla, pousmiala som sa a zamyslela nad tým, čo človek, alebo ľudia, ktorí ho napísali v skutočnosti mysleli. Možno mysleli na to, že človek, ktorý sa zaľúbi, alebo ľúbi, má často symptómy chorôb. Môže sa mu zvýšiť tlak, alebo tepová frekvencia, keď mu srdce pri myšlienke na […]

Pokračovanie článku

Nikdy nezabudnem. ..

Nikdy nezabudnem, na prvý nádych života, ktorý si mi daroval v malom nežnom bozku pri východe smútku, keď sa stmievalo v mojom srdci… Nikdy nezabudnem, na tichý šepot našich duší, hľadajúcich sa v posledných zábleskoch nádeje v burácaní búrky osudu… Nikdy nezabudnem, na Tvoj pohľad, keď sa čas milovania, premenil na večnosť lásky, ktorá naplnila prázdnotu […]

Pokračovanie článku

Viem. ..

Viem, ako chutí život a viem, ako bolí každý nádych a výdych vo chvíľach bez lásky, keď človek už len ticho čaká na posledné pohladenie času a večnosti… Viem, že čas nedokážem zastaviť a obzrieť sa je tak ťažké, vidieť seba samú a zbadať záblesk šťastia vtedy, keď už nič nečakám, len zimu a chlad… Viem, ako veľmi bolí znova sa narodiť do sveta, […]

Pokračovanie článku

Už len v diaľke. ..

Už len v diaľke, počujem Tvoj hlas strácajúci sa v jej hĺbke, šepkať tiché slová, nežné ako bozky zhasínajúceho slnka v smútku posledného úsmevu… Cítim, že si niekde, už len v diaľke a prosím milosrdný čas o pár chvíľ večnosti, keď sa sám zastaví a naše duše splynú v objatí nekonečného plynutia milovania a lásky v nás… Viem, že keď sa […]

Pokračovanie článku

Čas, času v nás. . . .

Čas… Snažíme sa ho zmerať, pochopiť. Premýšľame o tom ako plynie, chceme rôznymi spôsobmi zachytiť aspoň jeden malý okamih z neho. Prežívame chvíle, keď až bolestne túžime zastaviť ho, hoci len malú, prchavú časť, aj keď vieme, že je to nemožné… Áno, čas meriame fyzikálnymi veličinami, delíme ho, kúskujeme, ale ten najdôležitejší čas, čas v […]

Pokračovanie článku

Mení sa pán Matovič na dobrého policajta?

Dnes ráno ma pri čítaní správ zaujal titulok komentára p. Daga Daniša „Matovič sa mení na dobrého policajta“. Článok som nečítala. Možno správanie sa pána premiéra, niekomu pripomína film o dobrom a zlom policajtovi. Mňa však zaujíma to, ako sa mení náš štát pod vedením vlády pána Matoviča. Posledných pár týždňov si všímam zhustené policajné hliadky pri […]

Pokračovanie článku

Ako je možné, že. . . ?

Ako je možné, že nám vládne človek, ktorý tvrdí, že nevie nič o peniazoch vlastnej ženy? Človek, ktorý si vybudoval politickú kariéru na obviňovaní z korupcie svojich politických súperov, bez akýchkoľvek dôkazov. Človek, ktorý tvrdí, že ho prestalo baviť podnikanie vtedy, keď mu kamaráti nevrátili 100 miliónov korún. Ako je možné, že si na Slovensku v minulosti, […]

Pokračovanie článku

Schovávam. ..

Schovávam si v dlani drobnú spomienku na Tvoju nehu a lásku. Spomienku na Tvoje pery a šťastie v očiach vo chvíľach, keď sa láska v nás nadýchla vône našej túžby. Spomienku jemnú, ako padajúce lupene ruží v tichom vánku nového rána. Schovávam si v dlani drobný, nežný bozk, ktorý si mi daroval v tej jednej, jedinej chvíli, keď si ma vyzliekol z bolesti neistoty a […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

25.04.2024 06:00

Francúzsky prezident vyzval ľudí, aby sa rozhodli už teraz, pretože „Európa je dnes medzi vojnou a mierom“.

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5492837x
Priemerná čítanosť článkov: 3938x

Autor blogu