Založ si blog

Archív: január, 2020

Otvorený výsmech pracujúcim ľuďom?

Práve som sa dozvedela, že poslanca Ľuboša Blahu stíha NAKA za šírenie extrémistických symbolov, ktoré boli na jeho spoločnej fotke s R. Ficom, kde drží dar od neho, v podobe červenej hviezdy s vyobrazeným kosákom a kladivom. Fúha… Netušila som, že kosák a kladivo, ktoré symbolizujú spojenectvo robotníkov a roľníkov, sú extrémistickým symbolom, dokonca som […]

Pokračovanie článku

Danko „gate“. . .

Tak a máme novú aféru, ktorú média predhodili publiku lačnejúcemu po lacnej zábave. Ale je to skutočne lacná zábava? Dozvedeli sme sa, že pán Danko si telefonoval so slovenskou Žužou Hari, s ktorou necudne špásoval a ešte jej aj koťuha mazaná vykal. A to vraj dokonca trikrát. No fujki. Čo si to ten Andrej dovolil? Nuž asi len to, čo robí v dobe virtuálnej reality mnoho […]

Pokračovanie článku

Chcela by som. ..

Chcela by som… Mnoho a takmer nič, smiať sa, plakať, pobozkať Ťa, jednoducho iba žiť… Chcela by som… Málo a pritom veľa, unavená milovaním zaspávať nahá vedľa Tvojho tela… Chcela by som… trochu a len hoci, vidieť v Tvojich očiach východ slnka po prebdenej noci… Chcela by som… Čo? To vieš aj Ty, prepliesť prsty, spojiť naše dlane a […]

Pokračovanie článku

Tak ako to vlastne je?

Čítala som správy v mainstreamových médiách o utorkovom proteste „antifašistických bojovníkov“ v Levoči, ktoré organizovali strany pána Kisku a Trubana. A potom som si pozrela video, ktoré koluje internetom. Vďaka nemu ma zaujalo viacero skutočností, ktoré video „pokojného protestu“ ukázalo. Okrem pekných transparentov a duchaplných odpovedí na otázky moderátorky, […]

Pokračovanie článku

Demokracia podľa liberálov. . .

Ako vyzerá? Napríklad ako popieranie výsledkov slobodných a demokratických volieb, v ktorých si Slováci dobrovoľne a demokraticky zvolili svojich zástupcov. Neustále zasahovanie do práce vlády a parlamentu vyrábaním rôznych káuz, ktoré propagujú pomocou už dávno nie nezávislých médií. Urážanie a prenasledovanie ľudí, ktorí majú iný názor. Ich mediálne lynčovanie […]

Pokračovanie článku

O čom ekoaktivisti mlčia. .. Zbrojenie a vojny. ..

Denne čítame a počúvame ako máme šetriť a chrániť planétu. Máme triediť odpad, tak ho poctivo triedime. Mali by sme prestať jesť mäso, hlavne hovädzie, lebo vraj kravy vypúšťajú plyny, teda prdia. No nejeme ho, pretože ho je u nás málo a kilogram kvalitného stojí pomaly toľko, čo jeden kus dobytka v juhoamerických štátoch. Mali by sme prestať lietať, nuž v našich […]

Pokračovanie článku

Čo po nás ostane. ..

Dnes som sa dozvedela, že navždy odišiel človek, ktorého som nepoznala osobne, ale poznala som ho cez jeho slová a myšlienky, ktoré uverejňoval na mieste, kde ma prijali medzi seba tak, ako keby som tam patrila odjakživa… Vďaka slovám a myšlienkam, sa často krát môžeme o ľuďoch dozvedieť viac, ako keby sme žili v ich bezprostrednej blízkosti. Môžeme sa dozvedieť o […]

Pokračovanie článku

Chýbaš mi. . .

Chýbaš mi, vo chvíľach, keď tiene noci, mávajú krídlami a tancujú nad nami ako pár čiernych labutí . Chýbaš mi, vo chvíľach, keď tíško pijem po malých dúškoch, bezsennú samotu priamo z dlaní života. Chýbaš mi, vo chvíľach, keď sa chvejem zimou bezradnej clivoty a srdce kričí túžbou vrátiť okamihy šťastia. Chýbaš mi… čítam v Tvojich očiach, vo […]

Pokračovanie článku

Toto sme chceli a ešte stále chceme?

V sobotu večer sa plesalo v opere. Televízie prinášali živé vstupy z tejto akcie. Včera aj dnes sú plné médiá článkov a fotiek o tom, kto a ako sa tam zabával, kto debutoval, aké plesové róby mali dámy. Dokonca v robotu RTVS odvysielala rozhovor s jednou pani z komisie, ktorá vyberá hostí na tento ples. Rozprávala o tom, aké náročné bolo vybrať všetky tie […]

Pokračovanie článku

Budovateľské heslá Borisa Kollára. ..

Včera aj dnes som si nechtiac vypočula budovateľské predvolebné video strany B. Kollára. Po chvíľke ma napadlo, či sa z p. Kollára nestáva komunistický funkcionár. Heslá, ako „Štát by mal ľuďom, pomáhať a nie na nich zarábať. “ či „ Chceme zaviesť systém stavania štátnych nájomných bytov, kde vám budeme garantovať dvojizbový byt za 200 eur mesačne.“ mi […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

25.04.2024 06:00

Francúzsky prezident vyzval ľudí, aby sa rozhodli už teraz, pretože „Európa je dnes medzi vojnou a mierom“.

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5492835x
Priemerná čítanosť článkov: 3938x

Autor blogu