Založ si blog

Archív: jún, 2019

Vôňa starých časov. . .

Pred pár dňami sme išli s kolegyňou Jankou na autobusovú stanicu. Do odchodu autobusu ostávala ešte hodná chvíľa, kúpili sme si zmrzlinu a sadli sme si na lavičku k staršej pani, ktorá si tiež pochutnávala na studenej dobrote. Spýtala sa nás, kam cestujeme a ani nás nenechala odpovedať a začala rozprávať… Rozprávať, kam cestuje, o tom ako ju čaká doma po smrti […]

Pokračovanie článku

Míľnik pána Matoviča. . .

Pri počúvaní správ v aute a prechádzaní okolo veľkého billboardu, pomocou ktorého chce pán Matovič osloviť kresťansky cítiacich a veriacich občanov Slovenska, som si spomenula na jeho tlačovú besedu, v ktorej označil vraždu novinára Kuciaka a jeho priateľky za míľnik, ktorý mal spôsobiť návrat svedomia poslancov Smeru pád demokraticky a legálne zvolenej vlády. Pán […]

Pokračovanie článku

V páľave noci. . .

Láska moja, počuješ, ako ticho šepká moje srdce slová lásky, ktoré môžeš počuť iba Ty? Sú ako nečujný plač ruží, ktoré strácajú svoje lupene… Láska moja, vystri ku mne ruky a objím ma. Nechaj moje srdce kričať. Kričať ako letnú búrku a plakať ako jej dážď, v páľave noci… Slnovratovo 21.6. 2019

Pokračovanie článku

To Slovensko naše posiaľ tvrdo spalo. . .

A spí doteraz. Ako keby nebolo sily, ktorá by ho prebrala z tvrdého spánku trvajúceho pár desiatok rokov. Nereaguje na blesky hromu začínajúcej liberálnej totality, aby sa prebralo. Nereaguje na biedu a bezprávie v ktorej žije, pretože mnohým jeho občanom stačí len toľko, že majú čo zjesť, vypiť a môžu v televíziách a na nete pozerať, ako sa majú zle iní.. Pri jedle […]

Pokračovanie článku

Návšteva. . .

Včera sme mali netradičnú návštevu. Malú, čiernu, chlpatú guľôčku, s hnedobielymi labkami, bielou náprsenkou a bieločiernym ňufáčikom. Malinkú kópiu nášho psíka. Pár hodín u nás čakal, kým si po neho prišli noví majitelia. V prvých chvíľach som mala hriešne myšlienky, či im ho vôbec dáme a nenecháme si ho. O pár chvíľ, ma tieto myšlienky prešli, keď som […]

Pokračovanie článku

V jeden deň. . .

V jeden deň, sa rozplynie hmla samoty nad nami. Uvidím Tvoj úsmev, budem počuť Tvoj hlas, pohladím Ťa plachým bozkom a Ty budeš piť z mojich pier slanú rosu života… V jeden deň, precitne svetlo lásky v nás. Privinieš ma k sebe, zaboríš tvár do mojich vlasov a ja sa zohrejem v páľave Tvojej nehy… V jeden deň, sa stane chladný svet iným… Slnovratovo 6.6. […]

Pokračovanie článku

Fica nemusím, ale. . .

Fica nemusím, ako sa slangovo hovorí. Nesúhlasím s mnohým, čo vykonal, ale… Štvavá mediálna kampaň voči R. Ficovi, ktorá v posledných mesiacoch presiahla hranicu únosnosti a elementárnej slušnosti, núti zamyslieť sa nad tým, čo je v skutočnosti za tým všetkým. Verím, že je za tým sklamanie opozičných strán, ktoré sa už videli ako zostavujú vládu a jej […]

Pokračovanie článku

Dobré ráno život. . .

Pomyslela som si, keď ma ráno zobudili teplé lúče slnka, prúdiace cez okno, na ktorom som večer zabudla zatiahnuť roletky. Po zamračených a upršaných ránach, keď sa človeku nechce vyliezť z postele, prišlo také krásne ráno, až som mala pocit, že je hriechom márniť čas v posteli. Neleňošil ani vtáčí drobizg, vyspevoval na plné hrdielka a z diaľky bolo počuť […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5471189x
Priemerná čítanosť článkov: 3922x

Autor blogu