Založ si blog

Archív: október, 2021

Už nikdy viac. . .

. V rieke času príde raz deň, keď sa obzriem späť a s posledným nádychom poviem, už nikdy viac… Už nikdy viac, nepocítim v dlaniach nehu chvejúcej sa trávy v ktorej som s Tebou ležala…. Už nikdy viac, bláznivý vietor sa nebude smiať spolu s mojou túžbou v tichu chladnej hory… Už nikdy viac neuvidím ruže plakať v objatí kvapiek dažďa […]

Pokračovanie článku

R. Fico, nie je Ježiš. . .

V svetový deň boja proti chudobe 17. 10. 2021 sa uskutočnil už druhý veľký protivládny protest, ktorý organizoval SMER-SD. Na tom prvom v Košiciach, v Deň Ústavy SR, som sa osobne zúčastnila. Stretla som mnohých ľudí, ktorí takýmto spôsobom, chceli vyjadriť svoj občiansky odpor proti vládnutiu súčasnej vlády. Pozorne sledujem aj vyjadrenia predsedu SMER- SD […]

Pokračovanie článku

Tarabov status, ako zástupný problém koalície a médií. . .

Vlna mediálneho lynču, ktorá sa vzniesla na poslanca Tarabu po uverejnení statusu, kde napísal len jednu jedinú vetu a použil fotografiu prezidentkinej dcéry, ktorú predtým zverejnili všetky mainstreamové médiá, sa dá chápať z rôznych uhlov pohľadu. Je zvláštne vidieť dvojaký meter na posudzovanie toho, čo sa stalo. Módnu ikonu z prezidentkinej neplnoletej […]

Pokračovanie článku

V dlaniach. ..

V dlaniach, mám malý kúsok bývalých životov a ticha smútku, čo ostal v duši zo stratených snov v nich… V dlaniach, držím nádej väčšiu ako naše sny, a len Ty vieš, že sen je prvý krok, ku Tebe, ku mne, k nám… V dlaniach, Ti dávam život, možno iný, ako ponúka svet, ponárajúci sa do špiny vlastnej […]

Pokračovanie článku

O pominuteľnosti všetkého. ..

Dnes mi napísal jeden môj dobrý priateľ, že prekonal infarkt myokardu… Ostala som veľmi zaskočená jeho slovami a v prvom momente som nevedela, čo mu mám napísať… Odrazu mi prišlo ľúto času, ktorý uteká ako splašený kôň a nikto z nás ho nedokáže zastaviť a ani vrátiť. Prišlo mi ľúto, že tak málo času aj ja sama dávam ľuďom, ktorých […]

Pokračovanie článku

O Covide trochu inak. ..

Už dlhšiu dobu čítam pozorne príspevky v debatách pod mojimi článkami tu na Pravde a pochopila som, že ten vírus zabil mnoho ľudí, hoci ešte žijú. Zabil v ľuďoch človeka a tí, v ktorých nemal čo zabiť, sú sami vírusom… Pretože tento vírus nie je iba samotný Covid 19 ale je to vírus fanatického covidového fundamentalizmu, nenávisti, […]

Pokračovanie článku

Ale. . . Ja som iba plnil rozkazy, príkazy, nariadenia. . .

Včera bola v mnohých médiach uverejnená správa o úteku 96-ročnej Nemky Irmgard Furchnerovej, ktorá je obvinená zo spoluúčasti na vraždách 10-tisíc ľudí v koncentračnom tábore Stutthof, kde pracovala ako sekretárka a stenografka veliteľa SS Paula Wernera Hoppeho. Neskôr média priniesli správu o tom, že žena bola napokon zatknutá a ponesie zodpovednosť za […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5461084x
Priemerná čítanosť článkov: 3915x

Autor blogu