Založ si blog

Archív: september, 2023

Chuť posledných malín…

Popoludní som na pár minút vybehla do záhrady. Chvíľku som pozorovala malú čiernu mačičku, ktorá sa zakrádala pomedzi oranžové tekvice ako panter na love. Zbadala ma, zastavila sa a potom sa znova opatrnými krokmi predierala tekvicovou húštinou. V malinovisku som objavila posledných pár krásnych malín, ukrytých pod lístkami. Neodolala som ich […]

Pokračovanie článku

Kto vyhrá voľby?

Túto otázku si v posledných dňoch kladie veľa občanov Slovenska. Dnes sme na Belobog.sk zverejnili skvelú analýzu politicko- spoločenskej situácie, ktorá vládne v našom štáte. Ing. Dušan Lukášik CSc., v nej do hĺbky rozobral nielen posledný článok Borisa Zalu s názvom: Volebné ponuky – rébus, ale aj jeho knihu „Nedokončené revolúcie“. Cit: […]

Pokračovanie článku

Moc peňazí. ..

Dnes ráno som siahla po mojej obľúbenej knihe Marca Tullia Cicera „O povinnostech“, ktorá sa mi otvorila na strane 96, kde mám označenú jeho myšlienku cit: „Neboť špatne je na tom ten, kdo se pokouší za peníze získat to, čeho by měl dosáhnout cnostmi.“ Áno, ľudia vymenili cnosti za peniaze, z ktorých si vytvorili modlu a radšej sa budú plaziť pred bohom […]

Pokračovanie článku

A špina za špinou sa valí…

Valí sa, naprieč celým Slovenskom, politická, mravná, duchovná… Včera p. Zoroslav Kollár zverejnil video so svojim pozdravom predsedovi parlamentu Borisovi Kollárovi. Človek sa pred voľbami dozvie o politických kandidátoch veľa informácií. Z ich strany samé chvály na seba samých a z druhej strany sa valí špina ako lavína. Dnes som napríklad dozvedala, že […]

Pokračovanie článku

Voľby ako sociálny experiment…

Predvolebná kampaň vrcholí. Slovensko je oblepené billboardmi, plných retušovaných obrázkov politikov a prázdnych fráz. Televízie vysielajú posledné debaty. Kandidáti sa predháňajú, kto z nich toho nasľubuje čo najviac, alebo si kopne do súpera. Vyťahujú sa čoraz väčšie škandály a politická špina tých, ktorí sa hrajú na vládnutie celé roky. Žiaľ, […]

Pokračovanie článku

Krehkosť bytia…

Stála som pod naším veľkým smrekom na záhrade a pozorovala som sivobielu hmlu dažďa, do ktorej sa ponárala okolitá krajina. V diaľke lenivo bublalo hrmenie búrky a drobné kvapky vody husto padali na trávu, ktorá sa pod ich náporom skláňala k zemi. Cítila som, ako si zopár z nich našlo cestičku aj pomedzi husté ihličie a cupkalo po kapucni bundy, do ktorej […]

Pokračovanie článku

A nie je čas pozrieť sa sám na seba?

Často čítam, či počúvam názory aká je spoločnosť zlá, skazená, ako sa správajú iní ľudia a ako sa s tým nedá nič robiť. Presne taký názor, som čítala aj včera pod jedným z mojich príspevkov… Áno, spoločnosť je na takej úrovni, na akej úrovni sú ľudia, ktorí ju tvoria. A preto nastal čas pozrieť sa sám na seba a prestať sa vyhovárať […]

Pokračovanie článku

Tak veru, Slovensko sa mení na jednu veľkú krčmu…

Prečo? Pretože ľudia zabudli na Covidové obdobie, násilné testovanie, očkovanie, zatváranie a izolovanie starých ľudí v DSSkách, ale aj v rodinách. Zabudli na tisíce mŕtvych a na ľudí, ktorým bola odmietnutá základná zdravotná starostlivosť. Zabudli na veľké psychické problémy detí a mladých ľudí, ktorí boli ohavným spôsobom obratí o slobodu […]

Pokračovanie článku

Politickí hochštapleri…

Včera som si podrobnejšie pozerala kandidačné listiny politických strán a spomenula som si na rozhovor s mojou priateľkou spred troch rokov po posledných parlamentných voľbách. Hovorili sme o tom, že nádeje mnohých strán pochovali nevhodní kandidáti, ktorí sa uchádzali o hlasy voličov. Vyjadrila som názor, že predseda strany a jej vedenie by mali poznať […]

Pokračovanie článku

Namaľuj mi…

Namaľuj mi do duše farbou úsvitu smiech a nechaj ma vyplakať všetky farby túžby… Namaľuj mi do očí modrosivé sny šťastia a nechaj spievať nehu v krehkom dotyku bozku… Namaľuj mi do srdca farbou smútku hviezd vášeň a nechaj padať slzy nočného neba do prítmia clivoty milovania… Namaľuj mi do dlaní beláskavou […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5494974x
Priemerná čítanosť článkov: 3939x

Autor blogu