Založ si blog

Archív: apríl, 2020

Zatmenie. ..

Čítala som v Tvojich očiach slová o zatmení našich sŕdc, tiché ako dych nekonečna pri zrodení sveta a života. Šťastné, ale smutné zároveň ako sny strácajúce sa v opare dohasínajúcich chvíľ milovania. Čítala som v Tvojich očiach slová o novom svetle, ktoré rozžiari clivotu nehy v zatmení našich duší ako plamienok túžby v hebkom dotyku našich pier a v nemom tanci […]

Pokračovanie článku

Je pán premiér zásuvkár, či šuflikant?

Uvarila som si kávu a konečne sadla ku správam. Potešilo ma, že počet nakazených vírusom sa znižuje a pán premiér nám odporúča, aby sme nepodliehali skepse, pretože máme najmenej obetí. Nuž viac ako skepse z koronavírusu, veľké množstvo obyvateľov podlieha skepse zo spôsobu vládnutia pána premiéra a jeho „siláckych rečí“. Nie, nerobím, si o pánovi premiérovi […]

Pokračovanie článku

Jednoducho žiť. ..

Už si nepamätám, kedy som po prvý krát počula ruskú pieseň „Жить“, ale jej slová sa mi hlboko vryli do mysle. Pred pár dňami, keď som pracovala v záhrade a počúvala popri tom hudbu, v dni zaliatom slnkom, v miernom vetre a čerstvom vzduchu a pri práci na zakladaní novej úrody, som ju znova počúvala. A slová piesne spolu s hudbou, dostali novú silu, význam. Vieme a […]

Pokračovanie článku

Dlhuješ mi. . .

Veľa a tak málo, len otázky na odpovede, čo sa vlastne stalo, keď sme počítali čas, rátali zastavenia zeme a zabudli sme platiť za to, čo v nás iba drieme… Dlhuješ mi, málo a tak veľa, len to, čo je vo mne aj v Tebe Nie, nechcem to hneď, nechcem brať, ale žiť a cítiť škoricovú chuť smiechu a bozkov na nos… Dlhuješ mi, málo a predsa veľa, dlhuješ mi […]

Pokračovanie článku

Sila slova. . . Informuje, poteší, alebo aj dá dolu, či zareže. . .

Pred pár dňami som dostala jednu milú, ale zároveň pre mňa veľmi zodpovednú úlohu. Jeden môj dobrý priateľ napísal novú knihu a ja som bola medzi prvými ľuďmi, ktorí mali možnosť čítať jeho rukopis. Chcel, aby som mu povedala svoj názor naň. Už predtým som čítala sem-tam pár strán a vedela som, čo je obsahom jeho rukopisu. Často sme sa o ňom rozprávali, ale aj o […]

Pokračovanie článku

Hviezda Karola Duchoňa. ..

Vyšla, zažiarila a nezhasla… Svieti stále rovnako, aj tridsaťpäť rokov po jeho smrti. Dnes ráno v rádiu Slovensko spomínali na Karola Duchoňa, ktorý by sa dnes dožil sedemdesiat rokov a potom pustili pieseň „Tancujem s tebou rád“, zmes chytľavých tónov s výborným textom. Nechala som kávu kávou a začala som si spievať a tancovať po jedálni. Začala som tancom […]

Pokračovanie článku

Ide všetko podľa plánu a bude stránka Zomri pomáhať novej vláde bojovať proti proruskej propagande?

Vyzerá to tak, že áno… Voľby dopadli presne tak ako mali. Predvolebná kampaň bola skvelým divadlom na osprostenie voličov. Kým sa staronové tváre v politike opájali pocitom moci, ktorú ešte nemali, tak o víťazovi volieb rozhodlo dokonalé predstavenie o citlivom bojovníkovi proti Smeru a vláde, proti korupcii a všetkému možnému, politickom outsiderovi, proti ktorému […]

Pokračovanie článku

Ale pán premiér, to snáď nie. . .

Tak ste sa nám zasa trošku posťažovali na soc. sieti, aké to máte ťažké a ako hnusne sa ku vám správajú médiá, ktoré vlastnia oligarchovia. Ale no tak, pán premiér, ktoré médiá myslíte? Snáď nie tie, ktoré ste chceli verejne korumpovať, pardón, poskytnúť im finančnú pomoc 10 miliónov zo štátneho? Alebo ste mysleli tie médiá, ktoré si vás celé roky hýčkali, […]

Pokračovanie článku

Delí nás noc. ..

Delí nás noc… Tmavá, dlhá a nekončiaca… Ale, vystriem k Tebe ruku, dotknem sa Ti tváre, pohladím Ťa končekmi prstov a ucítim v dlani teplo bozku Tvojho srdca. Delí nás čas… Zradný, krutý, neľútostný… Ale, Vystrieš ku mne ruky, zovrieš ma v náručí a budeš ma chrániť, kým čas nezomrie v nás. Delí nás smútok… Žiadostivý ako smrť… […]

Pokračovanie článku

Nič nie je zadarmo. ..

V spoločnosti, kde sa meria všetko hodnotou peňazí, nič nie je zadarmo. Čo tam po nejakých hodnotách, či sociálnych istotách. Stačí nájsť primeraný dôvod na to, aby sa dalo siahnuť najzraniteľnejším skupinám občanov na posledné zvyšky akých, takých sociálnych vymožeností. Teraz máme slávny koronavírus, ktorým sa dá ospravedlniť skoro všetko, pandémia […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5461387x
Priemerná čítanosť článkov: 3915x

Autor blogu