Založ si blog

Archív: apríl, 2018

Láska. . .

Príde, keď to najmenej čakáš a vôbec nie si pripravený na to, čo všetkého je schopná… Príde bez ohlásenia a zaklopania, dokonca bez pozdravu a len sa usmeje na teba a občas nechá za sebou spúšť. V živote aj v citoch. Je zvláštna. Tá medzi mužmi a ženami často z mužov robí rytierov, ale aj hlupákov a zo žien neodolateľné bohyne, alebo poslušné puťky. Ale aj […]

Pokračovanie článku

Hybridná vojna. . .

Včera som si prečítala skvelý článok o hybridnej vojne… V diskusii som napísala autorovi, že práve táto formy hybridnej vojny je najviac využívaná mocnými sveta voči nám obyčajným ľuďom. Kybernetická forma vojny na nás denne útočí z médií, ohlupovanie ľudí zaručenými bulvárnymi správami dosahuje vrchol. Mladá a stredná generácia si už nevedia predstaviť […]

Pokračovanie článku

Bocian. . .

Vždy na začiatku apríla sa objaví na záhrade a ja viem, že už prídu teplé dni. Včera si znova vykračoval pár metrov odo mňa a ja veľmi rada pozorujem, ako sa tou zvláštnou, dôstojnou chôdzou špacíruje a pritom pozorne sleduje, či neuvidí nejakú potravu. Viem že aj on pozoruje mňa, napriek tomu, že sa poznáme už pár rokov, je stále veľmi plachý, ale možno je to už […]

Pokračovanie článku

Výdobytky modernej demokracie. . . Hodnota života.

Akú hodnotu má ľudský život v dnešnej „demokratickej spoločnosti“? Môže sa hodnota ľudského života merať peniazmi? Má väčšiu hodnotu život boháča ako život obyčajného človeka? Naše mainstreamové a bulvárne médiá sa v týchto dňoch predbiehali, ktoré prinesie skôr správy o narodení kráľovského potomka v Británii. Fotky šťastnej rodiny a bábätka […]

Pokračovanie článku

Píšem Ti. . .

Píšem Ti pár slov v myšlienkach, ktovie, či sa k Tebe dostanú. O tom, že zdieľaš so mnou strach z chvíľ, ktoré rýchlo pominú. Všetko zmení sa časom na prach a ostane len cit skrytý v nás, čo prekoná smrť i večnosť nekonečnú a vráti nám náš život zas. Píšem Ti pár slov v myšlienkach, bez pera a listu papiera. Mám ich napísané na perách nehou a láskou, ktorá […]

Pokračovanie článku

Len jeden malý bozk. . .

Len jeden malý bozk Ti potajomky ukradnem, kým znova odídem. Len túžim cítiť chuť Tvojich pier, kým sa stanem snom. Len jeden malý bozk a na malý okamih zastavím nekonečný čas a celá sa ukryjem v bezpečí Tvojej lásky. Len jeden malý bozk mi s nehou daruješ a tichá láska v nás sa nadýchne a usmeje, kým znova odídem… Slnovratovo 21.4. 2018

Pokračovanie článku

Výdobytky modernej demokracie. . . Pohŕdanie prácou.

Pohŕdanie prácou – tento jav si všímam veľmi dlho. Pred pár dňami som v ranných správach RTVS videla rozhovor zástupkyne portálu Profesia.sk, ktorá hovorila o tom aké voľné pracovné miesta ponúka ich portál, ale aj to, o aké pracovné pozície je záujem. Žiaľ, o robotnícke profesie veľký záujem nie je. Vysvetľovala to tým, že veľmi veľa ľudí má […]

Pokračovanie článku

Voľby na Slovensku sú úplne zbytočné. . .

Podľa najnovšej politickej situácie sú akékoľvek voľby na Slovensku úplne zbytočné a takisto sú úplne zbytočné všetky politické strany. Obrovský balík štátnych financií, ktoré boli použité na parlamentné voľby a na fungovanie politických strán sú peniaze vyhodené ako sa hovorí do luftu. A všetky politické strany by tieto peniaze mali vrátiť do haliera naspäť […]

Pokračovanie článku

Obyčajné ráno, také ako každé iné. . .

Postavila som kanvicu s vodou na sporák, povytiahla roletku na okne a vpustila do kuchyne trošku raňajšieho svetla. Pod okno, tak ako každé ráno pribehol psík a pozoroval ma, čo robím. Pokrájala som ovocný koláč , poukladala ho na tanierik a olizla si prst na ktorom mi ostala odrobinka z neho. Kanvica začala pískať, rýchlo som nasypala kávu do šálky a zaliala ju. Odniesla som […]

Pokračovanie článku

Čo ohrozuje demokraciu?

Dnes ráno som sa to konečne dozvedela. Demokraciu môžu ohroziť aj básne, napríklad filozofická lyrika a dva pochvalné komentáre pod ňou. Alebo básnička o láske a nehe a pár milých ľudských príspevkov pod ňou. Možno aj blog o našej nádhernej prírode a krásne fotografie a poďakovanie autorovi. Demokraciu ohrozuje vlastne všetko to, čo robí ľudí ľuďmi, čo […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5461224x
Priemerná čítanosť článkov: 3915x

Autor blogu