Založ si blog

Archív: apríl, 2021

Aké je jednoduché obviňovať, súdiť a odsudzovať bez dôkazov. . .

Mnohých ľudí strasie nepríjemným pocitom a hnusom, keď sa niekde spomenie hon na čarodejnice, inkvizícia, alebo novšie praktiky prenasledovania a vraždenia, ktoré boli požívané napríklad v druhej svetovej vojne nacistami a fašistami. Áno, cítia odpor a hnus z ľudského správania, ktorého výsledkom bolo bezprávie a utrpenie nevinných ľudí. Ale koľkí z týchto […]

Pokračovanie článku

Iba na chvíľku. ..

Iba na chvíľku, dlhú ako večnosť v nás som zatvorila oči, aby som cítila svetlo Tvojej lásky, ktoré ma pod privretými viečkami šteklilo ako teplo slnka v prvých jarných dňoch rodiacich sa v srdci… Iba na chvíľku, krátku ako život sám som sa nadýchla, aby som cítila nehu Tvojich bozkov, ktorými ma hladil vietor po tvári a perách rozpálených túžbou […]

Pokračovanie článku

Každá hra raz skončí. ..

Aj taká pri ktorej sa podvádza. A to sa pri hrách stáva často. Či už pri tých, pri ktorých sa ľudia zabávajú, alebo súperia. Podvádzanie sa však stalo pravidlom hlavne pri politických hrách. Tam hráči dostanú svoje pozície, alebo karty vo voľbách, ale môžeme im veriť, že sú poctivé a pravé? Najmä, keď vidíme, že hrajú nečestným a falošným […]

Pokračovanie článku

„Jste pyšní, a tak málo víte. . . “

Pred chvíľou som si chcela pustiť obľúbené skladby od Petra Hapku a úplnou náhodu mi začala hrať hudba, ktorú napísal pre film „Akce Bororo“. Film, ktorý bol natočený keď som mala asi rok, ale videla som ho až ako dospelá a zaujal ma svojim posolstvom a hudbou. Určite ho mnohí z vás videli. Keď som počula prvé tóny hudby, spomenula som si na jeden dialóg […]

Pokračovanie článku

Na čom skutočne záleží?

Pred pár dňami som sa bola prejsť v lese a nazbierať pľúcnik, ktorý už začal kvitnúť aj napriek tomu, že je ešte chladno. V čerstvom lesnom vzduchu sa vždy dobre premýšľa. Spomenula som si na ľudí, ktorí pri mne stáli a podporovali ma vo chvíľach, keď som sa necítila dobre a mala som strach a nevedela som čo ma čaká… Takéto chvíle […]

Pokračovanie článku

Prázdne slová falošnej ekoaktivistky z prezidentského paláca. ..

Priznám sa, bola som zvedavá, aké vyhlásenie v súvislosti s dnešným Svetovým dňom Zeme zaznie od našej hlavy štátu Zuzany Čaputovej, ktorá sa preslávila svojimi ekologickými aktivitami, vďaka ktorým z nej mainstream vytvára ekoaktivistku a celebritu. Jej status na FB ma vôbec neprekvapil. Znova to bola znôška prázdnych fráz… Áno, pani prezidentka […]

Pokračovanie článku

Čas skutočného bohatstva. ..

Dnes ráno bol nádherný východ slnka. Mäkké svetlo vychádzajúceho slnka zaplavilo záhradu a rozkvitajúcu mirabelku. Uvarila som si kávu a pozorovala tú nádheru. V takých chvíľach človek pochopí, čo je skutočné bohatstvo ktoré má a aký je vzácny čas, ktorý môže v takých chvíľach prežívať. Dnes, keď sme sa ocitli v totalite moci peňazí a Mamonu, […]

Pokračovanie článku

Ako vánok. . .

Pospájam tenučké vlákna našich myšlienok a utkám z nich lásku, krehkú ako lupienky jabloňových kvetov… A v každom poryve Tvojej túžby budem ako tichý vánok, ktorému nastavíš tvár. Pošteklím Ťa svojou nehou, naplním Ti dlane sebou a drobnými bozkami, a pohladím Ti tvár úsmevom šťastia mojej duše… Slnovratovo 16. 04. 2021

Pokračovanie článku

Oni nie sú Slovensko!

O šiestej som počúvala Rádiožurnál sro, kde moderátor hneď v prvej správe hovoril o tom, že Slovensko podporuje Česko v kauze vyhostenia ruských diplomatov. O pár minút zazneli informácie o tom, že slovenská prezidentka Čaputová a premiér Heger vyjadrili podporu Českej republike a s českým šéfom diplomacie už telefonoval minister zahraničných vecí Korčok a strana […]

Pokračovanie článku

Tvrdá realita virtuálneho sveta. . .

Už pár rokov si všímam, ako sme postupne zatláčaní do prežívania vo virtuálnom svete. Postupne sa vytrácajú osobné medziľudské vzťahy a kontakt s tým druhým, sa často presúva už len do virtuálnej podoby. Virtuálni priatelia na sieťach, virtuálne mejdany, virtuálne zdieľanie rôznych zážitkov, alebo len pár strohých slov v správach, ktoré posielame tým na druhej […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5461251x
Priemerná čítanosť článkov: 3915x

Autor blogu