Založ si blog

Archív: máj, 2017

Spomienky . . .

Myšlienky, krásne aj bolestivé ukryté hlboko v nás. Sú našimi súputníkmi celý náš život. Spájajú nás s tými, ktorých milujeme, ale nemáme možnosť stretávať ich tak často ako by sme chceli a tak sme myšlienkami s nimi, premýšľame čo robia, či sú spokojní a šťastní. Spájajú nás s tými, ktorí odišli tam, odkiaľ niet návratu, ale vďaka spomienkam žijú v […]

Pokračovanie článku

Sex náš každodenný . . .

V posledných dňoch ma prekvapilo, ako sa vyrojili články a debaty o sexe a prostitúcii. Už skôr som chcela napísať pár slov o tejto téme, ktorá ľudí zaujíma, ale hanbia sa o nej hovoriť kvôli prudérnosti, ale aj pokrytectvu. Odsudzujeme prostitútky, ale prečo? Mali by sme odsudzovať sami seba za to, čo sme urobili s darom akým je naša vlastná sexualita. Pošpinili sme, […]

Pokračovanie článku

Bozky . . .

Zatváram oči, aby som precítila Tvoje bozky. Oddávam sa Tvojím perám, ich nežnému láskaniu. Medzi bozkami, mi šepkáš tie nádherné slová… Ľúbim ťa, láska moja… Bozkávaj ma môj drahý a miluj ma, do konca našich dní… Slnovratovo 26.5. 2017

Pokračovanie článku

Dotknúť sa živej minulosti . . .

Nedávno som mala možnosť zažiť niečo vzácne. Dotkla som sa živej minulosti nášho národa, 800 rokov starého duba v Dubinnom. O tomto starobylom strome som písala pred niekoľkými mesiacmi. Je živým pamätníkom dejín nášho národa. Dotýkala som sa stromu, ktorý kedysi veľmi dávno stál na okraji Slovanského svätohája. Bol to pre mňa veľmi zvláštny pocit, priložila […]

Pokračovanie článku

„Umelci“ a ich názory . . .

Vždy som si myslela, že umenie slúži ako prostriedok na to, aby tento svet bol krajší a ľudia vďaka nemu lepší. Umelcov som pokladala za niekoho, kto dostal darom talent a dokáže týmto svojím darom potešiť, rozosmiať, rozplakať, prinúti premýšľať, vnímať krásu a povznesie ľudského ducha. Názory na to, čo je umenie a čo nie, sú rôzne. Je to vec vkusu každého z […]

Pokračovanie článku

Ľudskosť . . .

Homo sapiens, sapiens… Človek rozumný… Čo vyjadrujú tie slová? To kým a čím sme, alebo len názov jedného živočíšneho druhu z mnohých? Čo robí človeka človekom? Rozum? Mnohí ho majú ale nesprávajú sa ako ľudia. Využívajú ho na ovládanie, vykorisťovanie a zotročovanie druhých. Mnohí rozum majú, ale nepoužívajú ho, nerozvíjajú ho, ostávajú v svojej […]

Pokračovanie článku

Niet takých slov . . .

Niet takých slov, ktoré vyjadria to, čo k Tebe cítim. Kým si spal, pritúlený ku mne, povedala som Ti všetko. Mlčky, bez zbytočných slov. To, ako Ťa ľúbim, som Ti povedala objatím a šepkala srdcom. A Ty… Počul si ma, každú moju myšlienku aj v snoch a v spánku. Zovrel si ma v náručí a… Slnovratovo 20.5. 2017

Pokračovanie článku

Snahy umlčať Rostasa . ..

Tento týždeň sa objavila správa, že šéf nadácie „Zastavme korupciu“ Pavel Sibyla podal trestné oznámenie na šéfredaktora časopisu Zem a Vek Tibora Eliota Rostasa, za článok Klin Židov medzi Slovanov. Obvinil ho z trestného činu podnecovania národnej, rasovej a etnickej nenávisti a z výroby a šírenia extrémistických materiálov. Časopis Zem a Vek je […]

Pokračovanie článku

Ako ďaleko to všetko zájde? . . .

Televíziu pozerám veľmi málo, ale… Pred pár dňami som však prepínala programy a nabehol mi známy, módny tv kanál, tak som to chvíľu nechala bežať. Prvých pár sekúnd som nechápala na čo pozerám. Po módnom móle prechádzali mužskí modeli v ženskej spodnej bielizni. V krásnych krajkových nohavičkách, košieľkach, podväzkoch. Netuším, kde bola tá prehliadka, […]

Pokračovanie článku

Hlas ľudu . . .

Viackrát som sa stretla na diskusii s názorom, že máme slobodu slova, pretože napríklad aj ja môžem písať do súkromného média svoje vraj „demagogické“ články. Áno, som si plne vedomá toho, že portál Pravdy nepatrí medzi verejnoprávne médiá a viem kto je jeho vlastníkom. Vydávanie novín a prevádzkovanie portálov je obchod ako každý iný. Úspešnosť […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5493676x
Priemerná čítanosť článkov: 3938x

Autor blogu