Založ si blog

Archív: júl, 2019

Dážď života. . .

Láska moja, začula som Tvoj tichý hlas, obzrela som sa a videla som Ťa, ako na mňa čakáš v daždi života. Rozbehla som sa k Tebe a vložila Ti do dlaní seba a svoje sny… A v objatí, sme nechali pršať čas v kvapkách tlkotu našich sŕdc, túžby, vášne, bozkov, nového života… Slnovratovo 30.7. 2019

Pokračovanie článku

30 rokov po. . . Kto chce zničiť nevinnosť detí?

Už pár dní sledujem humbuk okolo rezervácie námestia SNP pánom Matovičom, na oslavy výročia Nežnej revolúcie. A máme vôbec čo oslavovať? Pred pár dňami sme čítali a pozerali správy o Dúhovom pochode, ale aj o pochode Hrdí na rodinu. Oboch sa zúčastnili politickí predstavitelia. Kým naša nová pani europoslankyňa s rýchlou kariérou ochotne na ňom pózovala a nechala […]

Pokračovanie článku

Demokracia podľa Schutza. . .

A je to tu… Našu novú pani prezidentku skritizoval za jej „prvý škandál“ komentátor denníka SME Peter Schutz. Podľa neho je „škandálom“ to, že prezidentka nevetovala zákon o politických stranách. Rovnaké podmienky pre politické strany a hnutia v predvolebnom boji a finančné limity pre politické strany a hnutia, či zrušenie tretích strán považuje pán […]

Pokračovanie článku

Prečo a pre koho píšem?

Včera uplynuli tri roky, keď som zverejnila tu na blogu, pod mojim nickom prvý, malý článok. K písaniu ma priviedli životné situácie, s ktorými sa stretol už každý z nás a znovu objavená radosť z písania, ktorého som sa pred mnohými rokmi vzdala, mi dala pocit nového smerovania v živote. Prečo píšem? O tom, prečo píšem, som už písala pred pár rokmi a moje postoje sa […]

Pokračovanie článku

Vôňa hory. . .

Pred týždňom, sme sa podvečer vybrali na vodu k prameňu, ktorý je na okraji lesa. Bolo asi hodinu po daždi a keď sme vystupovali z auta, boli na ceste a aj na malom provizórnom parkovisku čerstvé mláky, ktoré boli veľkým lákadlom pre moju malú neter. Sestra si položila na mokrú, drevenú lavičku pod stromami sveter a sadla si na naň. Pohodlne si vystrela nohy a položila ruky […]

Pokračovanie článku

„Politické bľabotanie“

Malý krok pre Slovensko, ale veľký skok pre EÚ. Aj takouto voľnou parafrázou známeho výroku, by sa dalo nazvať zvolenie pani Nicholsonovej za predsedníčku výboru europarlamentu pre zamestnanosť a sociálne veci (EMPL). Malým krokom pre Slovensko je, že pani Nicholsonová už nebude zapĺňať médiá svojimi duchaplnými vystúpeniami. Za jedno pamätné, si vyslúžila od […]

Pokračovanie článku

Tvoja tvár. . .

Láska moja… Pozerám na Tvoju tvár, ale nevidím ju… Oči mi zastrela opona utkaná zo sĺz šťastia. Zatvorím ich, aby som videla Tvoj úsmev v dotykoch Tvojich rúk, nedočkavých ako hladný vietor, ktorý strháva šaty a strapatí nám vlasy. Láska moja… Zatvorím oči, aby som videla Tvoju tvár v každom bozku, keď perami čítame všetky naše nevypovedané slová […]

Pokračovanie článku

Čo ťa čaká a neminie. . .

Tieto slová, som uvidela napísané na múriku pri cintoríne, keď som išla pozrieť na hroby svojich najbližších… Netuším, či ich napísal človek so zmyslom pre humor, alebo niekto, kto berie život a smrť veľmi vážne. Mne osobne, napísané na tom múriku, pripadali ako vtipné pripomenutie vážnych vecí. Smrť je skutočne niečo, čo čaká nás všetkých a neminie […]

Pokračovanie článku

Sexuálna revolúcia. . .

Zdá sa, že zasiahla aj Slovensko. Žiaľ, divným spôsobom. Stáročia bol sex, vďaka kresťanskej cirkvi považovaný za niečo nečisté. Za akt, ktorý mal byť len nástrojom na splodenie detí. V stredoveku boli ženy považované za zdroj hriechu a zvádzania mužov. Často boli práve kvôli tomu obviňované, dokonca aj z bosoráctva a obcovania s diablom. V neskoršej dobe boli zasa […]

Pokračovanie článku

A čo dodržiavanie ľudských práv na Slovensku, pani Čaputová. . .

Je veľmi jednoduché kritizovať iný štát za nedodržiavanie ľudských práv na jeho území a tolerovať hrubé porušovanie tých istých ľudských práv vo vlastnom štáte, v ktorom je pani Čaputová jeho „hlavou“. Pani prezidentka vyjadrila obavy z nedodržiavania ľudských práv a uviedla aj aké a koho práva sú v Číne porušované, takže by mala poznať znenie Všeobecnej […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5461378x
Priemerná čítanosť článkov: 3915x

Autor blogu