Založ si blog

Stačí? .. .

 

Ilustračný obrázok: Jacques GAIMARD Pixabay

 

Stačí povedať iba pár slov,

keď sa mení svet v nás?

Stačí sa iba pozerať len tak do očí,

keď sa duša chveje žiaľom?

Stačí sa iba usmiať na život,

keď uteká ako splašené zviera?

Stačí sa iba ticho modliť,

keď spolu s dušou zomiera aj svet?

Stačí sa iba obzrieť za tiene smútku,

keď sa rodí nové  svetlo?

Stačí povedať iba pár slov,

keď k nám nádej vystiera ruky?

Stačí?…

 

Devana

Slnovratovo 8. Január 2023

 

Báseň bola zverejnená na: Belobog.sk

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

Joe Bide, stav únie

Bidenova administratíva pripravuje odovzdanie moci bez ohľadu na výsledok volieb

30.04.2024 06:09

Administratíva prezidenta USA Joea Bidena začína pripravovať odovzdanie úradu a agendy Bieleho domu.

Robert Fico, Peter Pellegrini, Andrej Danko

Hlas získal na úkor Smeru. Voliči však vládny valec oceňujú: PS získalo nových voličov, opozícia musí zabrať

30.04.2024 06:00

Aj keď sa Progresívnemu Slovensku podarilo získať aj nových voličov, s ostatnými lídrami opozície si ich medzi sebou len prelievajú. Kým koalícii to stačí, opozícia musí vyriešiť svoju budúcnosť.

Lotyšsko, NATO

Príprava na Rusov? Lotyši majú z pivníc urobiť protiletecké kryty

30.04.2024 06:00

Na čo sa dá využiť jarné upratovanie? Na prípravu protileteckých krytov.

jeleň,

Veľká akcia poľovníkov na strednom Slovensku. Na Liptove si vyhrnuli rukávy pre dobrú vec

30.04.2024 05:00

Zábery z akcie zachytil mReportér Marián Hrnčiar.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5498026x
Priemerná čítanosť článkov: 3941x

Autor blogu