Založ si blog

Vieš, čo urobím?

Pohladím Ťa po tvári
a do dlane Ti vtisnem
malý bozk plný nehy.
Usmejem sa na teba
a budem Ti počítať
vrásky smiechu okolo očí.
Vieš, čo urobím?
Objímem Ťa
a už Ťa viac nepustím,
kráčať do tmy
nepokojnej samoty.
Rozsvietim v nás
plamienky nádeje
svietiace na cestu
k nám domov…

Slnovratovo 18. 05. 2020

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

Zuzana Dolinková, Ide o pravdu

Dolinková v Ide o pravdu: Pri Rázsochách sa roky neurobilo nič. Kritizujú tí, ktorí to mohli pohnúť

04.05.2024 10:00

Kde bude stáť nová nemocnica v Bratislave - na Rázsochách či v Ružinove? Návrh pôjde čoskoro do vlády, uviedla ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková.

Ruské školstvo / vzdelávanie / Rusko /

V Novosibirsku končí škola, ktorej vedenie bolo proti vojne na Ukrajine

04.05.2024 09:32

Novokolledž bola jediná vyššia odborná škola v Rusku, ktorá fungovala podľa západného modelu.

raketa ATACMS raketomet M270 MLRS

ONLINE: Kyjev útočil strelami ATACMS na Krym, tvrdí Moskva. Zbrane z USA už prúdia na Ukrajinu

04.05.2024 07:10, aktualizované: 09:49

Môže trvať týždne až niekoľko mesiacov, kým na Ukrajinu dorazí značný počet západných zbraní a vybavenia a dostanú sa až na front.

special podcast pocuvajte Pravdu novy jzbt6t / Počúvajte Pravdu /

Po 20 rokoch v únii nemôžeme na ňu najmä nadávať, ak ju chceme zmeniť

04.05.2024 06:05

Európska únia sa môže a má kritizovať. U nás však kritika dosahuje absurdné rozmery.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5503385x
Priemerná čítanosť článkov: 3945x

Autor blogu