Založ si blog

Ako ďaleko to všetko zájde? . . .

Televíziu pozerám veľmi málo, ale…
Pred pár dňami som však prepínala programy a nabehol mi známy, módny tv kanál, tak som to chvíľu nechala bežať.
Prvých pár sekúnd som nechápala na čo pozerám. Po módnom móle prechádzali mužskí modeli v ženskej spodnej bielizni.
V krásnych krajkových nohavičkách, košieľkach, podväzkoch.
Netuším, kde bola tá prehliadka, kto bol módnym návrhárom , kedy to bolo, pretože niečo také som ešte nevidela a bola som v poriadnom šoku. Len moja myseľ mi hovorila, toto nie je normálne.
O pár dní nato, som si išla pozrieť poštu a na lište vedľa bol článok odkaz tu, o malom chlapcovi, ktorý sa vraj líči lepšie ako ženy…
Celé roky módny biznis diktuje ženám ako majú vyzerať. Štíhle modelky s chlapčenskou postavou, vyvolali v celom svet šialenstvo anorexie a bulímie. Teraz prišli do módy znovu ženské tvary a začala sa médiálna vojna, čo je lepšie, či superštíhla modelka so silikónami, alebo bacuľatá plus size modelka, o ktorej mnohí tvrdia, že je hora slaniny a tak sa začala v médiach ostrá výmena názorov o tom, čo všetko spôsobuje obezita. Nikto však nahlas nepovie, aké fatálne dopady majú na organizmus rôzne diéty a nevyvážená strava .
Ale čo je najdôležitejšie a skoro nikto si to neuvedomuje, je to, aký tvrdý je biznis s krásou, čo spôsobuje a koľko vynáša.
Ženy sa vďaka masívnemu masírovaniu mozgov začali prehnane starať a zaujímať o svoj zovňajšok a zabúdajú na to, čo je skutočne dôležité, ich srdce, duša, myslenie. Kvôli pominuteľnej kráse zabudli byť samé sebou a mnohé odmietajú byť matkami.
Iná kategória sú muži… Aj oni začínajú podliehať „módnym trendom“. Máme dokonale upravených metrosexuálov, či nedbanlivejšie oblečených hipsterov. Žiaľ, mnohí mladí muži sa pod vplyvom módnych trendov a rodovej rovnosti začínajú líčiť a obliekať ako ženy a prestávajú správať ako muži.
Médiá sú plné obrázkov takýchto „módnych ikon“, ktoré diktujú hlavne mladým ako sa majú správať a žiť.
Niekto si povie, veď je to len blbá móda, ale…
Komu záleží na tom, aby ľudstvo doslova degenerovalo takýmto spôsobom?
Homosexualita, ktorá bola dlhodobo považovaná za ochorenie je dnes vyzdvihovanou „inakosťou“. Mnoho mladých ľudí naletelo tejto propagande a začína experimentovať so svojou orientáciou aj práve kvôli tomu, aby nejako vynikli, alebo upútali okolie, alebo aj preto, lebo si pod takýmto obrovským vplyvom prestávajú veriť.
Čo hrozí ľudstvu, keď ženy kvôli kráse nebudú rodiť deti?
Čo hrozí ľudstvu, keď sa muži začnú správať zženštile a budú odmietať plodiť deti?
Čo vyrastie z detí, ktoré si samé môžu zvoliť svoje „pohlavie“?
A je normálne, že toto divné šialenstvo postihlo najmä „vyspelú západnú kultúru“?
Prečo všetci tí, ktorí ospevujú „západné hodnoty“, nebijú na poplach?
Neuvedomujú si, že podporujú cielenú samovraždu jednej civilizácie?
Ako ďaleko toto šialenstvo zájde?

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

Andrej Danko, semafor

Polícia zverejnila po viac ako troch mesiacoch video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5493412x
Priemerná čítanosť článkov: 3938x

Autor blogu