Založ si blog

„Dežo plní plán…“

 

Ilustračný obrázok: Pixabay

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom.

Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá  po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“

Presne takto vyzerá nový cestovný poriadok, ktorý pre našu oblasť vypracovali géniovia  z Integračného dopravného systému. Autobusy síce jazdia každú polhodinu, ale v rámci šetrenia nestoja na zastávkach.

Niekto by povedal, že je to absurdné…

Nie, podľa progresívnych  odborníkov a géniov je to úplne normálne.

V podstate však táto situácia presne vystihuje „dežovský charakter“ progresívneho myslenia, takže sa v tejto chvíli vôbec nečudujem ani tomu, že progresívny kandidát na prezidenta dokáže ponúknuť svojim voličom iba tie „čierne okuliare“…

A ktovie, možno je v tom ukrytý aj veľký kus symboliky, pretože mnohí ten svoj progresívny svet vidia iba cez „ružové okuliare“

Aj preto je podľa nich úplne normálne vykazovať rovnakú činnosť ako Dežko, ktorý iba plnil plán…

 

Devana

Slnovratovo 7. 3. 2024

 

Zamyslenie bolo zverejnené na: Belobog.sk

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

Ekonomický, politický, či parazitický systém?

05.03.2024

Včera som na jednej soc. sieti zahliadla článok o tom, že na ročný plat riaditeľa jedného z koncernov automobilového priemyslu, musí priemerný zamestnanec tohto koncernu odpracovať 43 rokov. Do debaty pod článkom som napísala príspevok približne v znení cit.: Toto sa volá kapitalizmus, čiže po novom demokracia. Zaujal ma jeden z príspevkov pod ním, že [...]

Dvoch neplnoletých zasiahol prúd, vyliezli na odstavený vlak

27.04.2024 11:29

Dve neplnoleté osoby zasiahol na železničnej stanici v Malackách elektrický prúd. Stalo sa tak po tom, čo vyliezli na odstavený vlak.

škola, školák, žiak, hodina, vyučovanie, trieda

KVÍZ: Predveďte sa, akí ste slovenčinári. Nie je to tak zlé alebo také zlé?

27.04.2024 10:22

Kvíz rýchle preverí vaše znalosti slovenčiny. Ktorá z dvoch možností je správna?

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Nemecký poslanec AfD Bystroň se ohradil proti článku Der Spiegelu o ‘ruských’ balíčkoch

27.04.2024 10:10

Poslanec Alternatívy pre Nemecko (AfD) Peter Bystroň sa ohradil proti článku magazínu Der Spiegel, že v kauze možných úplatkov od proruskej siete prijímal balíčky.

parlament

Na Slovensku chce vzniknúť ďalších päť politických strán

27.04.2024 09:58

Na Slovensku chce aktuálne vzniknúť päť nových politických strán. Oznámenia o zbere podpisov zverejnili na webstránke Ministerstva vnútra SR.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5494884x
Priemerná čítanosť článkov: 3939x

Autor blogu