Založ si blog

Túžila som…

Ilustračný obrázok: Pixabay


Túžila som, 
smiať sa s Vetrom opreteky 
a zakutrať sa do jemného hodvábu
mrakov na obzore dní.

Túžila som, 
strážiť spolu s Mesiacom
stáda Hviezd rozsypaných 
vo večnosti smútku noci.

Túžila som, 
túlať sa spolu so Slnkom
po nekonečných cestách bytia
a hľadať múdrosť Boha.

Túžila som, 
nájsť Lásku vo chvíľach
putovania v okamihoch clivoty
a nepokojnej samoty duše.

Túžila som...
byť večným dieťaťom
s mladým  rozosmiatym srdcom
a starou múdrou dušou.

Túžila som
a stále túžim žiť a ľúbiť, 
vstať z prachu zeme,
prekonať nástrahy temnoty
ľudskej neistoty a beznádeje
Túžila som a stále túžim...


Devana
Slnovratovo  6. september 2024

Báseň bola pôvodne zverejnená na:
Belobog.sk

Žena nie je inkubátor, ani umelá maternica

08.08.2024

Napriek tomu, že v našej spoločnosti je množstvo problémov, ktoré je nutné riešiť, ľudia pred nimi ľahostajne zatvárajú oči a viac sa venujú zástupným problémom, ktoré v skutočnosti majú odviesť ich pozornosť od podstatných vecí. Pred pár dňami bolo počuť v našej ulici detský plač. To si prišiel pre dieťa otec susedkinej dcérky. Malé dievčatko [...]

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Rusko opozícia Navaľnyj pohreb

Streľba v centre Moskvy: Hlásia mŕtvych. Krvavú prestrelku rozpútal mocenský boj miliardárov

18.09.2024 22:28

Podnikatelia v boji o majetok rozpútali prestrelku blízko Kremľa.

covid

Šíri sa nový subvariant koronavírusu, dominantný môže byť o niekoľko týždňov

18.09.2024 22:10

Dostal označenie XEC a sa môže stať dominantným v priebehu niekoľkých týždňov.

Hacker

FBI rozložila ďalšiu veľkú čínsku hackerskú skupinu. Zameriavala sa na západné krajiny

18.09.2024 21:05

Rovnako ako iná rozložená čínska hackerská skupina Volt Typhoon sa aj Flax Typhoon zameriavala na kritickú infraštruktúru v západných krajinách.

Valerie Hayerová, europarlament, europoslankyňa, Obnovme Európu

Tvrdé slová v europarlamente: Odvolanie Šimečku rozprúdilo debaty, Metsolová chce reagovať

18.09.2024 20:45

Režim Roberta Fica opäť raz podkopal demokratické piliere Slovenskej republiky, vyhlásila francúzska europoslankyňa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,397
Celková čítanosť: 5632641x
Priemerná čítanosť článkov: 4032x

Autor blogu