Založ si blog

Nie som pokusné zviera, som Človek. . .

Som cítiaca ľudská bytosť  a odmietam sa stať pokusným zvieraťom nenažrancov, ktorým nikdy nešlo o ľudské zdravie a životy, ale iba o naplnenie si chorých, egoistických ambícií  zarobiť a získať čo najviac na ľudskom utrpení a nešťastí.

 

Zdroj: Getty Images

 

Odmietam ich totalitné a sadistické praktiky, ktorými chcú ľudí prinútiť k poslušnosti. Poslušnosti plniť ich príkazy, ktorými sa snažia ľudí čoraz viac zotročiť, postaviť ich do úlohy poslušných biorobotov, ktorí budú ochotní kvôli ich mamonárskym chúťkam zabíjať, ale aj sa nechať dobrovoľne zabiť.

Odmietam sa dať očkovať  neznámou vakcínou, za ktorej vedľajšie účinky odmietajú farmafirmy, ktoré očkovacie látky vyvíjajú a vyrábajú, niesť zodpovednosť. Zodpovednosť, ktorú majú prebrať vlády. Vlády, ktoré doteraz za svoje konanie nikdy neniesli žiadnu zodpovednosť. Zodpovednosť, ktorú tieto vlády automaticky prenášajú na štát. Štát, ktorým sme my všetci.

Odmietam sa podriadiť svojvôli politikov a takzvaných „odborníkov a lekárov“, ktorí sú v skutočnosti lobistami  farmaceutických koncernov a lokajmi ich majiteľov a plnia ich rozkazy. Až do takej miery, že chcú siahnuť ešte aj na naše deti.

Som Človek a  mám slobodnú vôľu rozhodnúť sa, ako naložím so svojim životom  a zdravím. Mám  svoje práva, ktoré títo dobre platení lokaji porušujú hrubým nezákonným spôsobom, aký sa používa len vo vojnových časoch, alebo pri totalitnom spôsobe vládnutia.

Som Človek a preto sa zamýšľam nad mnohým. Napríklad aj nad tým, čo v skutočnosti je Covid 19, keďže v poslednej dobe sa ukazujú ako pravdivé slová tých „konšpirátorov“, ktorí tvrdili, že je to umelo vytvorený vírus, ktorý unikol z laboratórií vo Wu-chanu. Verím, že onedlho výjde najavo aj pravda o tom, kto toto laboratórium vlastní a financuje.

A práve samotný Covid 19, jeho pôvod, ale aj to čím v skutočnosti je sa dostáva do úzadia kvôli očkovaniu. Masívnemu očkovaniu miliárd ľudí vo svete. Informácie sú podávané útržkovito a mainstreamové média zahmlievajú a zámerne zamlčujú dôležité informácie, najmä o nežiaducich vedľajších účinkoch vakcín, ktoré boli vyvinuté v „rekordnom čase“. Naopak, zapredali sa na masívnu očkovaciu reklamnú kampaň a dávajú priestor na  šikanovanie, prenasledovanie a verejné lynčovanie ľudí s iným názorom.

Preto sa ako mysliaca bytosť pýtam, ako je možné že všetci kompetentní odmietajú niesť zodpovednosť za vedľajšie účinky  vakcín a snažia sa ju preniesť na nás všetkých,  ktorí tvoríme štát?

Pýtam sa, ako je možné, také hrubé porušovanie ľudských práv a medzinárodných  dohôd vysokými štátnymi predstaviteľmi na čele s prezidentkou a vládou?

Pýtam sa, ako je  možné  násilné presadzovanie totalitných spôsobov vládnutia a vytváranie „covidového apartheidu“, ak žijeme v slobodnom a demokratickom štáte?

Pýtam sa, koľko ľudí si uvedomuje, že všetko to, čo sa okolo nás deje sú príznaky vojnového stavu, pretože vojny proti ľudstvu  a štátom sa v súčasnosti vedú najmä hybridnými spôsobmi boja?

Pýtam sa, vedia občania nášho štátu, že toto masívne očkovanie je klinickou štúdiou tak, ako bolo aj celoplošné testovanie, ku ktorému bola väčšina občanov tohto štátu prinútená hrubým vydieraním a porušovaním zákonov ústavnými činiteľmi a predstaviteľmi štátnej moci, ktorí týmto spôsobom zdehonestovali Ústavu SR?

Pýtam sa, koľkí občania dobrovoľne a vlastným podpisom súhlasili s tým, že sa stanú pokusnými objektmi klinickej štúdie, či už pri celoplošnom testovaní a teraz pri očkovaní?

Pýtam sa, uvedomujú si občania, aké  vážne zdravotné následky môžu zanechať tieto vakcíny, za ktoré nikto z kompetentných nechce niesť zodpovednosť na ich zdraví o pár rokov, keď už teraz vykazujú až také  závažné vedľajšie účinky s následkom smrti, že očkovanie by malo ihneď prestať?

Nie som pokusné zviera, som Človek. Preto nebudem hazardovať so svojím životom. A práve preto, že som Človek,  odmietam byť len číslom v tabuľke, či štatistike a poslušným otrokom vlády a farmaceutických firiem.

 

S úctou Devana

 

Zdroje:

Po stopách pôvodu Covidu

Tajná správa z USA pripúšťa…

 

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5484331x
Priemerná čítanosť článkov: 3931x

Autor blogu