Založ si blog

„Ale to som nebol ja! To bol niekto iný! “ Budú kričať kolaboranti. . .

Pred pár dňami som sa rozprávala s jedným známym o tom, čo sa v súčasnosti deje. Mal veľmi zaujímavý postreh. Hovoril, že keď vidí toto šialenstvo, tak premýšľa nad tým, čo o tejto dobe, keď skončí, budú písať médiá tak o desať, dvadsať rokov.

Ilustračný obrázok Zdroj: ePhoto

Áno, aj mňa zaujíma,  ako budú reagovať ľudia, ktorí verejne podporujú „vojnu proti ľudskosti“, znásilňovanie ľudských práv, ničenie zdravia a životov nevinných ľudí v mene chamtivosti pár jedincov, ktorých predkovia v minulosti podporovali a finacovali vojnové besnenia a vraždenia a oni samotní robia teraz to isté.

Zaujíma ma, ako budú reagovať aj napriek tomu, že ich mená a tváre budú uchované  pre budúcnosť ako memento servilnosti, osobných ambícií, chamtivosti, túžby po moci  a neľudskosti.

Verím tomu, že keď sa budú pozerať sami na seba, budú kričať a presviedčať nielen ostatných, ale najmä samých seba: „Ale to som nebol ja! To bol niekto iný!“

Z minulosti  vieme, že z najhorlivejších prisluhovačov režimov sa často stávali kolaboranti, ktorí sa neštítili škodiť a ničiť slušných a poctivých ľudí. Hneď ako zacítili príležitosť, zmenili kabát a udávali, spolupracovali s gestapom a neskôr s Štb, hrabali pod seba ako zmyslov zbavení a bez najmenších výčitiek pomáhali likvidovať iný systém, len čo zacítili možnosť nahrabať viac.

Stačí sa pozrieť na minulosť mnohých našich terajších politikov, keď pred voľbami zverejňovali životopisy, kde pracovali ich rodičia… Jedným z najznámejších takých komunistobijcov bol bývalý pán prezident Kiska, zakladateľ strany Za ľudí…

Je nutné poučiť sa z minulosti, pretože kolaboranti a prevracači kabátov vždy dokázali pre svoje osobné  ambície zničiť aj tie najušľachtilejšie idey. Robili to a budú robiť, kým im to spoločnosť dovolí a bude tolerovať a nebude  od nich žiadať zodpovednosť za ich konanie a bude využívať ich zradcovské služby.

O tom, že to čo sa deje v našej spoločnosti je vojna proti nám samotným a vojna proti ľudskosti som písala už viackrát. Táto vojna nie je vedená „konvečným“ spôsobom, najmä kvôli tomu, aby tí ktorí z nej profitujú nestratili nič z hnuteľného majetku, ale aj tak čo najviac zarobili na ľudskom utrpení.

Najmä keď sa vojnu, vedenú „hybridným spôsobom“, tj. biologickou formou, snažia maskovať ozbrojeným útokom na Rusko pomocou Ukrajiny, kam zvážajú zbrane z celej Európy.

Ak tento konflikt skutočne prepukne, tak sa naša vlasť okrem toho, že sme laboratóriom farmaceutických koncernov, stane aj  vojnovou nárazníkovou zónou. A to vďaka kolaborantom vo vláde, ktorí takýmto spôsobom hazardujú s bezpečnosťou štátu a životmi občanov. A aj vďaka servilnosti a fanatizmu obdivovateľov tejto vládnej garnitúry, ktorí budú pri zmene situácie  ako prví prevracať kabáty,  tak ako to bolo aj v minulosti.

V minulom článku som písala o tom, že Zlo vyhráva bitky, ale nie vojny.

Preto je nutné, aby ľudia vedeli  aj o tom, čo sa deje vo svete a o čom v našich maistreamových médiách nikdy písať nebudú. Preto je dôležité, aby sme nezabudli na to, čo sa píše práve v týchto dňoch a neverili kolaborantom, ktorí budú kričať: „Ale to som nebol ja! To bol niekto iný!“

 

S úctou Devana

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dva konflikty?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.

Fokker3128

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

Irán, armáda

Explózie v Iráne. Predstavitelia USA uviedli, že je to izraelská odveta, strany konflliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45, aktualizované: 06:28

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5485112x
Priemerná čítanosť článkov: 3932x

Autor blogu