Založ si blog

Dokonalá žena, či nahota na predaj?

Ráno som si kvôli všeobecnému prehľadu pozrela aj nazvem to, bulvárne správy. Pretože nie je jednoduché byť súčasťou spoločnosti a nevedieť čím ľudia žijú. Priznám sa, že mám obrovské medzery vo vedomostiach o nekonečných ženských seriáloch, ale aj tých našich slovenských, o ktorých sa často vedú debaty. Takže, aby som neostala úplne momentálne zaostalá v tejto sfére, pozrela som si jeden z webov a zaujala ma jedna správa.
Nejaká černošská influencerka, dúfam, že som to dobre napísala, spustila kampaň na jednej zo sociálnych sietí, kvôli tomu, že je vymazali jej polonahú fotku a tým porušili jej práva zverejňovať jej telo. Tetuška influencerka, ktorá sa fotila len v cyklistických nohaviciach na stoličke a zakrývala si prsia, z tejto podľa nej cenzúry vyrobila kampaň založenú na rasovej diskriminácii tučných černošských žien, ktoré sú vraj cenzúrované na soc. sieťach a dokonca sa jej podarilo za mesiac vyzbierať až 15 000 podpisov.
Tak týmto žije moderný svet…
Zverejňovaním vlastného nahého tela…
A znova som začala premýšľať nad tým, aká by mala byť dokonalá žena. Veď ktorá žena netúži byť aspoň raz v živote dokonalou?
Hm, ale v čom sa tá dokonalosť, ktorú muži občas od žien vyžadujú skrýva? Vo vypracovanom a často umelo vylepšenom krásnom tele, či kuchárskych a manažérskych schopnostiach riadiť rodinu, vedomostiach, duši?
Médiá dávajú ženám rôzne rady, celebrity píšu knihy o tom aké fantastické je byť ženou, lenže ako to často býva v dnešnej dobe, mnohé z toho je poriadne odtrhnuté od reality. A ženy si vlastnú dokonalosť začali vysvetľovať po svojom. Na jednej strane sa propagujú mladé modelečky s dokonalými dvadsaťročnými telami, alebo hviezdičky, ktoré vyzerajú fantasticky mesiac po pôrode. Na druhej strane sa na sieťach pretŕčajú často až chorobne tučné ženy, ktoré sú vraj spokojné so svojimi telami. Jedno aj druhé je extrém, ktorý nemá nič spoločné s realitou. Kým jedna časť sa živí vlastným telom a jej práca spočíva v starostlivosti oň, tak druhá časť si v skutočnosti ničí vlastné zdravie.
Skutočnosť je však iná, nie všetky ženy vyzerajú ako modelky a veľmi často sa stretávam s tým, že už malé dievčatká majú problémy s prijímaním potravy len kvôli tomu, že sa cítia škaredé a tučné a extrémom je aj vykrmovanie sa do veľmi veľkých rozmerov.
Ideál ženskej krásy bol v rôznych obdobiach iný a aj muži majú rôzny pohľad na krásu. Žiaľ, ženy podľahli mediálnemu a spoločenskému tlaku a za dokonalosť považujú najmä telesnú dokonalosť a ani si neuvedomujú, že sú vďačným nástrojom zarábania peňazí. A najlepšie sa zarába na nahote, preto sú médiá preplnené obrázkami polonahých a nahých žien a celebrít, ktoré to dobre vedia a žijú z toho.
Dokonalosť sa však skrýva v niečom úplne inom.
Niekedy sa stáva, že žena s krásnym telom je v skutočnosti len bezduchá bábika bez vlastného názoru. Viackrát sa mi stalo, že som videla nádhernú ženu, upravenú, krásne oblečenú a keď otvorila ústa, tak aj otrlý konský pohonič by sa červenal.
Možno sa dokonalosť ženy skrýva v jej prirodzenej kráse bez umelých vylepšení, v tom ako pôsobí na iných ľudí. V jej úsmeve, v jej očiach, duši, v múdrosti.
Možno sa dokonalosť skrýva práve v nedokonalosti.
Môžeme byť štíhle, môžeme byť bacuľky, dôležité je najmä to, čo z nás vyžaruje, ale aj to, že dokážeme ľúbiť, to ako sa vieme správať a aké hodnoty vyznávame.
A musíme byť dokonalé?
Pretože dokonalosť, najmä tú telesnú vyžadujú od žien práve muži, ktorí majú veľmi ďaleko od Adonisa a ktorí si možno takto kompenzujú vlastnú nedokonalosť, nielen telesnú, ale aj duševnú.
A možno je dokonalou ženou práve tá žena, ktorá sa nebojí a nehanbí byť sama sebou…

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

Mikuláš Černák, súd

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:52

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5492186x
Priemerná čítanosť článkov: 3937x

Autor blogu