Založ si blog

Ide o princíp, milé dámy feministky. . .

Nikdy som tomu vášmu pseudofeminizmu nerozumela a ani nechcem rozumieť. Pretože s ideálmi, za ktoré bojovali ženy v minulosti nemá nič spoločné. Vám sa teraz tým čo robíte, podarilo všetko to, za čo bojovali podarilo sprzniť. A to len vašou túžbou zviditeľniť sa za každú cenu a vytvárať tak vlastný obraz ako bojujete za práva žien. Nie, vy za práva žien nebojujete, vy už priamo bojujete proti mužom a snažíte sa takýmto spôsobom vytvárať zbytočné napätie v spoločnosti. Nedokážete si vydobyť rešpekt a úctu u mužov, tak ste sa jednoducho rozhodli dokazovať si svoju moc tak, že usporadúvate mediálny lynč na toho, koho si vytipujete a obviňujete ho zo sexuálneho obťažovania.
Nie milé dámy feministky, toto nie je o sexuálnom obťažovaní, je to otvorený druh hybridnej vojny, na ktorý ste sa dali kúpiť. Tie príbehy sexuálneho obťažovania sú trápne a ukazujú v pravom svetle všetky tie obete, ktoré teraz vyťahujú kvôli zviditeľneniu sa staré kauzy a obviňujú mužov okolo seba a robia z nich agresorov a zo seba obete ich chlípnosti. Je veľmi jednoduché roztiahnuť nohy, keď ide o vlastný prospech a ešte je jednoduchšie potom niekoho obviňovať z vlastného zlyhania, či egoizmu.
Ja som v podobnom prípade povedala nie. Neroztiahla som jednoducho nohy na povel, aj keď som vedela, že nebudem mať vzdelanie, ktoré som chcela a byt, ktorý som potrebovala. Takéto rozhodnutie zásadne ovplyvnilo moju budúcnosť.
Človek, ktorý ma takto vydieral, zlyhal na celej čiare, ale ja som si zachovala vlastnú dôstojnosť. Ani po takejto skúsenosti nebudem paušalizovať a obviňovať z toho celý mužský svet. Bolo to zlyhanie jednotlivca. A pretože mužský svet poznám, vždy budem mužov obhajovať a nebudem do nich z falošnej solidarity so ženami, len tak kopať. Pretože tie ženy, ktoré sa takto snažia získať pocit sebadôležitosti a uspokojiť vlastné ego, vôbec nepochopili význam vlastnej ženskosti.
Áno muži majú vlastný svet, inak vnímajú sexualitu ako ženy, ale to z nich sexuálne monštrá a ani prirodzených agresorov, ako je to v súčasnosti veľmi moderne podávané, nerobí.
Ženy, ktoré doteraz nepochopili význam ženskosti a vlastnej sexuality, tak nedokážu ani pochopiť mužský svet. Pre ne bude aj tľapnutie po zadku, či lekárske vyšetrenie sexuálnou traumou. Možno je mužský svet priamočiarejší a drsnejší, ale to neznamená, že muži sú bezcitné stvorenia, ktoré premýšľajú len vlastným penisom. Aký je potom svet žien, ktoré sa neštítia rôznych špinavostí, len aby mohli ponížiť mužov a robiť z verejných nepriateľov? Čím potom v skutočnosti premýšľajú ženy, ktoré v nich vidia len nepriateľov?
Nuž potom by sa dalo povedať, že je to reálny súboj pohlaví o nadvládu v spoločnosti.
Nie, milé dámy feministky, mužský a ženský svet by nemali proti sebe bojovať a ničiť už aj tak krehkú rovnováhu tým, že si bude niekto dokazovať vlastnú prevahu a mať tak pocit nadradenosti. Tieto dva svety sú rovnako dôležité a v záujme prežitia vlastného druhu, by sme mali hľadať to čo nás spája a nesnažiť sa za každú cenu vyrovnať sa ženy mužom a muži ženám. Každý z týchto svetov má svoj význam a preto by sme sa namiesto hľadania rozdielov, mali dopĺňať, rešpektovať sa.
Ale čím viac pozorujem tento svet a spoločnosť, tým viac vidím, že ľudstvo upadá, pretože ľudia sa dobrovoľne zriekajú skutočného významu vlastným životov, netúžia po poznaní…A mnohí tak dobrovoľne zahadzujú zmysel vlastného bytia a dostávajú sa len na úroveň živočíšneho druhu.

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

ukrajina

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5491959x
Priemerná čítanosť článkov: 3937x

Autor blogu