Založ si blog

Láska moja . . .

Dve slová…
Ako ľahko a jednoducho sa vyslovujú…
Vieme vôbec akú majú hodnotu?
A čo slová „ľúbim Ťa, milujem Ťa“. Aj tie dokážeme len tak ľahko a jednoducho povedať?
Čo všetko sa skrýva za týmito slovami?
Niektorí ľudia si mýlia lásku so sexuálnou príťažlivosťou, vášnivým vzplanutím, očarením tým druhým.
Iní tie slová hovoria, lebo je to moderné, alebo sa to patrí, ale v srdci cítia iba sebalásku.
Ďalší si pod láskou predstavujú úplné podmanenie toho druhého, myslia si, že ak k niekomu niečo cítia, tak ho musia vlastniť, ovládať…
Čo je vlastne láska?
Čo znamenajú slová ľúbiť a milovať vo vzťahu dvoch ľudí?
Láska je, keď sa z dvoch ľudí „Ty a ja“ stanú „My“.
Láska je, keď začneš dávať, bez toho, aby si niečo za to čakal.
Láska je, keď toho druhého ľúbiš viac ako svoj vlastný život…
Milovať niekoho je veľmi krásny pocit, ktorý dokáže spôsobiť aj veľa bolesti.
Milovať, znamená darovať tomu druhému samého seba, svoje srdce, svoju dušu, telo…
Ako veľmi môže človek ľúbiť?
Až tak, že chce za toho druhého dýchať, trpieť…
Až tak, že sa dokáže toho druhého vzdať, nechať ho žiť svoj život…
Až tak, že sa dokáže toho druhého vzdať, aby mu nespôsobil bolesť svojím odchodom…
Láska a milovať…
Zopár písmen a slov, ktorých význam dokáže pochopiť len ten, kto skutočne ľúbil a ľúbi…

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5486481x
Priemerná čítanosť článkov: 3933x

Autor blogu