Založ si blog

O odpočúvaní trochu inak. . .

 

Občas premýšľam, ako vznikali a vznikajú vtipy  napríklad o policajtoch, alebo politikoch. Môj priateľ Dražko Mika, ktorý vtipy zbiera a aj sám ich tvorí, hovoril,  že väčšina z nich má reálny základ…

 

Ilustračný obrázok: Pixabay

 

V médiách sa to stále hemží správami o pytliactve a odpočúvaní a kamerách kde tu, dokonca aj Gorilou 2…

Píše  sa o tom čo p. Fico povedal a čo novinári chceli, aby povedal, ale nepovedal…

Ľudia čítajú a dumajú… Alebo už ani nedumajú, pretože sa im už ani nechce dumať…

Mňa len tak napadlo, pri tom všetkom odpočúvacom humbuku, prečo boli kamery v „obývačke“? A tak som sa zamyslela…

Už niekto z vás robil zabíjačku, alebo porcoval mäso z poľovačky v obývačke?

Možno nás budú tí páni v oblekoch,  ktorí to odpočúvanie nariadili, spolu  s médiami presviedčať, že v záujme zachovania liberálno-demokratických hodnôt, to odteraz tak budeme musieť robiť. Aby to  riadené odpočúvanie nepohodlných  nebolo až tak infantilne okaté…

 

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

Michal Šimečka

Za predsedu PS snem zvolil opätovne Michala Šimečku

04.05.2024 11:14

Podporu mu vyjadrilo 155 zo 161 hlasujúcich delegátov.

Luhansk / UA vojak / UA armáda /

Ďalšia pomoc Ukrajine za 50 miliárd dolárov? USA rokujú s krajinami G7

04.05.2024 11:00

Peniaze by mali byť splácané z neočakávaných ziskov zo štátnych ruských aktív mrazených prevažne v Európe, z ktorých stále plynú úroky.

Antony Blinken

Blinken: Súhlas s prímerím by pre Hamas nemal byť problém

04.05.2024 10:17

Hamas oznámil, že jeho delegácia sa vráti do Káhiry na rozhovory o dohode, ktorá by zastavila izraelskú ofenzívu v Gaze výmenou za prepustenie rukojemníkov.

Francúzsko ČSR Štefánik

Pred 105 rokmi zahynul pri leteckom nešťastí Milan Rastislav Štefánik. Jeho životný príbeh je inšpiráciou aj v súčasnosti

04.05.2024 10:04

Pred 105 rokmi zahynul pri leteckom nešťastí v Ivanke pri Dunaji diplomat, vedec, štátnik, vojak a politik Milan Rastislav Štefánik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5503488x
Priemerná čítanosť článkov: 3945x

Autor blogu