Založ si blog

Priznanie pána Sulíka?

Keď som dnes čítala a pozerala niektoré správy, premýšľala som, aké hlboké je dno našej politickej scény a spomenula som si na jeden absurdný prípad, ktorý sa udial pred nejakým časom, keď jeden pán podal trestné oznámenie na iného pána, ktorý zverejnil na soc. sieti vtip, v ktorom sa žalobca spoznal, aj keď to bol anonymný vtip a boli v ňom spomenuté mená a koza.
Súd samozrejme žalobu zamietol.
Dnes som čítala podobnú absurdnosť, že pán Sulík podal trestné oznámenie na pána Blahu, za niekoľko mesiacov starý status na FB, v ktorom p.Blaha kritizoval správanie sa pani Zlatice Kušnírovej, ktorá sa snažila dostať spolu s liberálnymi novinármi na oslavy MDŽ organizované Smerom.
Podľa slov p. Blahu, pán Sulík na neho podal žalobu preto, lebo ho vraj v statuse spájal s objednávateľmi vraždy J. Kuciaka a M. Kušnírovej, keďže pán Blaha v statuse spomínal liberálnu mafiu a liberálnych fašistov.
Skutočne mi to pripadá ako v tom bláznivom prípade a vtipe o zdochnutej koze a vyťahaných priateľových ušiach.
Lenže v tomto prípade sa pán Sulík spoznal nie vo vtipe, ale vo vyjadreniach týkajúcich sa spomínaných výrazov.
Poslanec Blaha vo svojom videu povedal, že zverejní obsah žaloby, ale povedal aj meno obhajcu, ktorý pána Sulíka zastupuje.
Takže sa môžeme tešiť na frašku, ako sa pán Sulík priznal a k čomu.
V SaS to vrie ako v hrnci s fazuľovicou. Vyjadrenia pána Mihála a iných bývalých straníkov na adresu pána Galka, ktorý už cíti dokonca aj tlaky, dúfajme že len tie v strane, sú predzvesťou poriadneho politického smradu, ktorý sa zasa vyvalí na občanov SR.
A tí sa môžu len spýtať: „Pane bože, čo nás to len čaká?“
Ale nebudú mať pri tom šťastné výrazy ako grófka Erdödy vo filme Pacho, hybský zbojník.

Zdroje:
https://www.noviny.sk/politika/470766-sulik-podal-zalobu-na-lubosa-blahu-ziada-od-neho-25-000-eur-za-facebookovy-status
https://www.noviny.sk/politika/470766-sulik-podal-zalobu-na-lubosa-blahu-ziada-od-neho-25-000-eur-za-facebookovy-status
https://www.noviny.sk/krimi/325560-zazaloval-ho-za-vtip-v-ktorom-sa-nasiel-sud-mal-pre-vtipkara-pochopenie

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5486055x
Priemerná čítanosť článkov: 3933x

Autor blogu