Založ si blog

Vtipy. . .

Večerné správy v televíziach pozerám veľmi málo, včera som na pár minút urobila výnimku a to, čo som videla stálo za to.
Nejaký pán Fero, ktorý píše vtipy dostal prevolanie na súd, že sa v jeho vtipe, uverejnenom na jeho stránke, spoznal nejaký pán Jožo, ktorého ten vtip veľmi urazil, až tak, že sa s pánom Ferom ide súdiť.
Neviem, čo toho pána Joža tak veľmi urazilo, či sa autor dotkol jeho inej orientácie, alebo to bolo úmrtie kozy, či vyťahané uši jeho kamaráta…
To som sa v reportáži už nedozvedela, pretože pána Joža nikde nemohli nájsť.
Najprv som si myslela, že tá reportáž je vtip sama o sebe, ale nie, nebol to vtip…
A vôbec nie je vtip, že niečo také rieši súd.
Samotní sudcovia sa sťažujú, že majú veľa práce a občania sa nemôžu dovolať spravodlivosti v našom štáte celé roky.
Možno je tento prípad začiatkom toho, že bude trestné zasmiať sa, alebo povedať vtip…
Možno, že za smiech a vtipy budú vyššie tresty ako za násilie, či vraždy…
Absurdistan?
Nie.
Realita…

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

Kirjat Šmona / Izrael / Libanon /

Explózie v Iráne. USA uviedli, že je to izraelská odveta, strany konflliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder.

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5485055x
Priemerná čítanosť článkov: 3932x

Autor blogu