Založ si blog

Pýtaš sa ma. . .

Pýtaš sa ma,
ako sa dá poslať objatie?
Pošli mi ho v nežnom vánku,
zahalím sa do neho
ako do Tvojho náručia
a budem v ňom cítiť
láskanie Tvojich rúk….
Pýtaš sa ma,
ako sa dá poslať bozk?
Pošli mi ho v slnečných lúčoch,
budú ma bozkávať na tvár, aj ústa
dychtivosťou Tvojich pier…
Pýtaš sa ma,
ako sa dá poslať šťastie?
Pošli mi ho v kvapkách dažďa,
nechám sa nimi celá zmáčať
a budem ich piť
ako vyprahnutá zem…
Pýtaš sa ma,
ako sa dá poslať láska?
Pošli mi ju svojimi myšlienkami,
moje srdce cíti každú z nich,
láska moja…

Slnovratovo 21.8. 2017

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5485801x
Priemerná čítanosť článkov: 3932x

Autor blogu