Založ si blog

Tichá noc. . .

Vo svetle pouličných lámp tancujú snehové vločky svoj jemný a nežný tanec.
Vznášajú a poletujú ako páperie v poryvoch vetra, občas to vyzerá, ako keby sa vznášali naspäť k nebu, odkiaľ prichádzajú.
Každá snehová vločka je jedinečná a krásna. Svojou krásou aspoň na chvíľu prikrývajú náš sivý svet a robia ho krajším a znesiteľnejším. Robia ho rozprávkovým. Krajina prikrytá čerstvou snehovou perinou pripomína mnohým nám rozprávku detstva, keď svet bol iný, pokojnejší, ľudskejší…
Aj dnes večer nádherne sneží…
A ja som si spomenula na krajinu detstva a tých ktorí už nie sú súčasťou môjho života, ale sú ukrytí hlboko v mojom srdci.
Spomenula som si na všetkých drahých, ktorí sú tak ďaleko, ale myšlienkami blízko…
Sneh pomaličky prikrýva záhradu, cestu, okolie v tejto krásnej tichej noci, keď sa ľudia stávajú lepšími.
Prajem všetkým krásne a pokojné Vianočné sviatky.
A prajem všetkým, aby nikdy nezabudli na tých, ktorí ich majú radi a záleží im na nich…

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5487456x
Priemerná čítanosť článkov: 3934x

Autor blogu