Založ si blog

„Lovec konšpirátorov“

Vyhlásenie „lovca konšpirátorov“ J. Smatanu -„Agresivita proti Lýbii je mi milšia, ako úvahy o opustení východného krídla NATO“ je dnešnou čerešničkou na torte správ.

Tento samozvaný „bojovník proti Ruskej propagande“ zase ukázal svoju pravú tvár. A nielen svoju, ale všetkých tých, ktorí sa snažia Slovensko morálne zdecimovať. Obhajovať vraždenie nevinných ľudí, ničenie ich domovov, ich hodnôt a istôt, môže len zvrátený človek bez svedomia a duše.

A presne taká je je naša „kaviarenská intelektuálna elita“…

Naozajstná „elita“ tohoto národa a jej názory sú potláčané takýmito ľuďmi, ktorí dostávajú miesto na svoje choré vyjadrenia v médiach, dokonca majú svoju diskusnú reláciu vo verejnoprávnej televízii.

Označujú ľudí s vlastným názorom za konšpirátorov, extrémistov a fašistov a sami sú najhoršími extrémistami tejto spoločnosti, vrahmi hodnôt.

Budem parafrázovať slová Budhu: Koreňom všetkého zla je nedostatok poznania, ale aj nedostatok odvahy sa zlu postaviť a pomenovať ho správnym menom…

 

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5470647x
Priemerná čítanosť článkov: 3922x

Autor blogu