Kedy pán Matovič povie občanom: Prepáčte, že. . . ?

2. novembra 2020, devana, Hlas chudoby

Prepáčte,
že z vás celé roky robím hlupákov, ktorým sa bezočivo vysmievam svojimi klamstvami a manipuláciami priamo do tvárí…
že vás mám len za lúzu, ktorá bola pre mňa výťahom k moci…
že sa nadpriemerne obohacujem na úkor vás a celého štátu…
že som porušil vaše základné ľudské práva a slobody a hrubým nátlakom vás vydieral a zastrašoval a užíval si to v priamom prenose…
že som zneužil právomoci verejného činiteľa na hrubú manipuláciu s vašim životmi..
že som ohrozil vaše zdravie a zneužil váš strach oň a strach o zdravie vašich najbližších…
že som svojim velikášstvom a narcizmom siahol na najintímnejšie sféry vašich životov…
že som pošpinil a zničil strachom vašu ľudskú dôstojnosť a sebaúctu…
že som zo státisícov vás, urobil občanov druhej kategórie, len preto že ste sa vzopreli môjmu egoizmu a manipulátorstvu…
že sa vyžívam v tom, že porušujem zákony vášho štátu a z Ústavy SR som urobil len zdrap bezcenného papiera…
že svojimi geniálnymi nápadmi a diletantstvom ničím váš štát a jeho ekonomiku…
že z vás robím chudobných ľudí, trasúcich sa strachom o holú existenciu…
že som vás aj so svojou suitou obral nielen o ľudské a občianske práva, ale aj o posledné sociálne práva…
že sa vyžívam vo vašom strachu, beznádeji a utrpení…

Vyjadrenie pána Matoviča občanom : Prepáčte, že sme vás donútili ísť na tento test, je ukážkou bezcharakternosti a vlastizradou.
Nie, nebolo žiadnym ospravedlnením, len sa znova vysmial a napľul občanom priamo do tvárí.
A verím, že tento pán aj so svojimi vernými budú musieť niesť plnú zodpovednosť za svoje konanie, nielen politickú a morálnu, ale aj hmotnú a trestnoprávnu.
Len vtedy sa tento štát, znova stane právnym štátom.