Je pán premiér zásuvkár, či šuflikant?

27. apríla 2020, devana, Nezaradené

Uvarila som si kávu a konečne sadla ku správam.
Potešilo ma, že počet nakazených vírusom sa znižuje a pán premiér nám odporúča, aby sme nepodliehali skepse, pretože máme najmenej obetí.
Nuž viac ako skepse z koronavírusu, veľké množstvo obyvateľov podlieha skepse zo spôsobu vládnutia pána premiéra a jeho „siláckych rečí“.
Nie, nerobím, si o pánovi premiérovi žiadne ilúzie, pretože sledujem jeho politickú kariéru od začiatku.
Myslela som si, že ma hocičím už len tak neprekvapí. Ale on to dokázal. Dnes som si prečítala jeho status o tom, ako otvoril v kancelárii nejakú „spálňovú zásuvku“, bývalého premiéra Pellegriniho a vyfotil aj jej obsah, ktorý okomentoval vo svojom statuse.
V skutočnosti som rada, že zverejnil práve tento status, ktorý prišiel po správe agentúry Focus, v ktorej sa hovorí o tom, že Slováci si myslia o bývalom premiérovi Pellegrinim, že lepšie zvládal koronakrízu ako súčasný premiér pán Matovič.
Takto aspoň vieme, akým odborníkom naozaj náš nový pán premiér je. Odborníkom na zásuvky, šuplíky, šuflíky…
No proste, je to šuflikant.
P.S. A ktovie, možno ten status vymaže…