„Kde všade by sa mali muži holiť“

6. septembra 2016, devana, Nezaradené

Nebojte sa milí muži, nič vám nebudem radiť…
Písala som komu slúžia média a čo sa v nich človek dozvie…
Tento titulok na mňa „juchol“ ráno, keď som si chcela pozrieť poštu.Je to presne ten balast, ktorým sú médiá presýtené. Žiadny zmysel správy, žiadna výpovedná hodnota. Dokonca mi pripadá scestné, aby nejaký „ženský magazín“ radil mužom, ako a kde sa majú holiť.
Je normálne, keď sa muži o seba primerane starajú, sú čistí, voňaví a pekne oblečení.
Nedokážem si však predstaviť muža unaveného z roboty, aby sa hodinu fintil večer v kúpeľni a holil si intímne partie,len aby si zvýraznil svoju „pýchu“ a pripravil tak dáme svojho srdca neopakovateľné intímne zážitky. Len tak medzi nami, ak tam nič poriadne nie je, tak si môže rovno aj hlavu oholiť aj tak mu to nepomôže a ani rozumu mu nepribudne…
Iná káva bola, keď som pred časom počula ako sa náš „módny návrhár a guru Ferko“ chválil, akú drahú kabelečku priniesol svojmu priateľovi z Paríža, dokonca povedal aj cenu, to aby si možno priateľ uvedomil, koľko ho stojí… Lenže tá suma bola taká, že z nej musia rodiny žiť celé mesiace…
Ani som netušila, že je nejaká relácia s názvom „nákupné maniačky“, až kým som nepočula, ako moje decká doslova „řvou smíchy“, keď to sledovali… Hm…A to som nespomenula tie prihlúple tv-reality…
Vôbec sa nečudujem, že to v našej spoločnosti ide „od desiatich do mínus päťsto“, keď sú ľudia stále kŕmení niečím takýmto a keď sa už aj „mienkotvorné média“ uchyľujú k primitívnemu bulváru, ktorý začína tvoriť minimálne 70% ich produkcie…
Minule som sa pýtala, komu slúžia média?
Dnes je to podobná otázka: Na čo slúžia médiá?
Odpovedať si vie každý sám…