Založ si blog

Archív: máj, 2018

Tanec vo vetre. . .

Podáš mi ruku a ja Ti dám svoju. Spojíme dlane, prsty prepletieme a budeme cítiť srdca chvenie. Urobíš prvý krok a budeš ma viesť tancom vo vetre… Necháme sa bozkávať jeho chladnými bozkami na túžbou rozpálené telá. Bude nám strapatiť vlasy a hladiť tváre, keď sa spoja naše pery v tanci vo vetre… Slnovratovo 29.5. 2018

Pokračovanie článku

Anjeli medzi nami. . .

Vyzerajú úplne všedne, nie sú to žiadne mimozemské bytosti s krídlami. Sú to úplne obyčajní ľudia, ktorí majú tiež svoje starosti a trápenia, tak ako každý z nás. Ale sú iní… Pomáhajú, aj keď o tom nevedia, skôr o tom ani nechcú vedieť. Dokážu nás počúvať, keď máme boľavé srdce aj telo… Dokážu nám poradiť, keď nás stíha jeden problém za […]

Pokračovanie článku

Pár slov. . .

Verše krehké, ako lupienky kvetov, túlajú sa a blúdia mojou nepokojnou mysľou… Ale dá sa v láske obyčajnými slovami vyjadriť všetko? Nahradí pár slov vrúcnosť Tvojho objatia? Či jemné verše vášeň skrytú v nás a nehu nášho milovania? Skryje sa do pár slov túžba našich sŕdc a tajomstvá snov? Viem, že tých pár slov a nežných veršov, nahradí jeden bozk, […]

Pokračovanie článku

Majú Slováci ešte pud sebazáchovy?

Hovorí sa, že pud sebazáchovy patrí spolu s rozmnožovacím, alebo sexuálnym pudom medzi najsilnejšie inštinkty, vďaka ktorým dokážeme prežiť. Absurdné udalosti posledných dní a týždňov, ktoré sa dejú na Slovensku ukazujú, že Slováci ho po masívnej mediálnej kampani začínajú úplne strácať. Politici aj médiá nás stále presviedčajú o tom, aké je úžasné byť […]

Pokračovanie článku

Človek nemôže mať všetko. . .

Povzdychla som si dnes ráno, keď som zbadala vyhrabané a požuté krásne tmavočervené záhradné klinčeky, ktoré som si včera kúpila a zasadila na miesto, kde náš havík vyhrabal inú rastlinku. Nemôžem mať ukážkovo krásneho psa, ktorého obdivujú okoloidúci aj cyklisti a vysnívanú voňavú záhradu zároveň. Záhradníckej záľube nášho psa padli už za obeť dva […]

Pokračovanie článku

Nadýchneš sa ma. . .

Keď ma vezmeš do náručia, nadýchneš sa ma a ja sa nadýchnem Teba. Spomalíme na chvíľu čas a svet sa zbaví trápení, tak ako my dvaja ťaživej samoty duší. Usmeješ sa na mňa a zaženieš smútok z mojich očí. Keď ma vezmeš do náručia, nadýchneme sa seba, lásky aj života a všetko zas dostane dávno stratený zmysel, ktorým sme my dvaja a naša blízkosť, Láska […]

Pokračovanie článku

Kvapky nehy. . .

Dnes ráno pršalo a ja som Ťa hľadala v kvapkách dažďa. Túžila som, aby ma Tvoje bozky zmáčali ako ten dážď, ktorý stekal po okne ako moje slzy. Dnes ráno pršalo a ja som túžila, aby sa ten dážď zmenil na kvapky nehy Tvojho milovania… Slnovratovo 18.5.2018

Pokračovanie článku

Aj dnes som sa zamyslela. . .

Nad momentálnou mentálnou spôsobilosťou ľudí, ktorí sa nazývajú novinári, poniektorí dokonca investigatívni… Musela som sa zasmiať nad úvahami o tom, či prezident Putin dostane pokutu za to, že sa nepripútal v nákladnom aute, v ktorom prešiel nový Rusko-Krymský most, ktorý nedá Západu spávať až tak, že sú „investigatívci“, ktorí verejne nabádajú […]

Pokračovanie článku

Čoho sa obávajú liberáli?

Nedávno prebehla médiami správa o tom, že stana SaS, chce zrušiť trestný čin ohovárania. Vraj sa stal nástrojom politickej moci a jeho zrušenie vraj posilní slobodu slova. Bezbrehé ohováranie a kydanie špiny, mediálne lynčovanie koaličných politikov je nástrojom politickej moci liberálov a médií, ktoré sa po vražde svojho kolegu Kuciaka snažia podieľať na vládnutí v […]

Pokračovanie článku

Ježiš ma miluje. . .

Nemecký film s týmto názvom som videla pred pár rokmi. Je to milá komédia, ktorá dokáže rozosmiať aj napriek vážnosti hlavnej témy. Na Zem sa vráti Ježiš ako obyčajný človek- tesár, aby povedal ľuďom, že majú len sedem dní do Konca sveta a Božieho súdu. Znova sa stretne so svojou dávnou láskou Máriou Magdalénou, s ktorou zažijú pár zaujímavých chvíľ… […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5461100x
Priemerná čítanosť článkov: 3915x

Autor blogu