Založ si blog

Nová doba. . . Babské a iné rady. . .

Keď som mala asi osemnásť rokov, kúpila som si knihu „Gazdinkám od A do Z“.
Bolo v nej úplne všetko, čo by mala každá žena vedieť o varení, pečení, zaváraní, stolovaní, zdravej výžive.
Pamätám si ako vychádzali časopisy Dorka, Slovenka, Život, v Česku Praktická žena, Vlasta, či zošity domáceho hospodárenia.
Ženy zberali recepty, dobré rady do domácnosti, strihy na oblečenie, predlohy a vzory na pletenie či háčkovanie, vyšívanie.
Väčšina žien ovládala ručné práce, postarať sa o domácnosť a deti, záhradu.
Prišla „Nová doba“, staré časopisy nahradilo množstvo nových, plných krásnych farebných obrázkov a „zaručených rád“ o ničom, reklám a bulváru.
S nástupom internetu sa vyrojilo mnoho ženských portálov, diskusných fór, o ich kvalite si každý môže vytvoriť vlastný názor.
O tom, aký život majú normálne ženy a mamy sa toho veľa nedozvieme, ale pomaly každý deň sa dozvedáme o tehotenstve vojvodkyne Kate a ako ťažko ho znáša jej milovaný Vilko a aký je k nej pozorný.
Čítame o tom, akú sexi postavu majú celebrity už mesiac po pôrode, pozeráme retušované fotky ich vymakaných brušiek, ale o tom, ako sa starajú o dieťa, v článku nie je ani mäkké x.
Módna polícia kritizuje „dámy“ vyobliekané v róbach na rôznych spoločenských akciách.
Keby tak vedeli ako dá štýlovo obliecť za 20 eur a to dokonca na celú sezónu.
Novými zaručenými babskými radami sa stali tie, ktoré nám hovoria o tom, ako byť sama sebou, s kilom mejkapu na tvári a dokonalou postavou.
A čo sa tak občas aj normálne umyť milé dámy a vyčistiť tvár harmančekovým záparom, alebo opláchnuť vlasy žihľavovým odvarom, hneď by ste vyzerali o 10 rokov mladšie. A dopriať si zdravý pohyb pri upratovaní a nie vo fitku.
Včera som sa dozvedela z jedného nášho „naj“ ženského webu, že keď to na mňa príde, kde všade by som mala masturbovať, aby som bola in a top… Hm, naša večierka nemá kabínku a shopping nepovažujem za vzrušujúci…
Receptami na varenie a pečenie sú časopisy preplnené, ale sú to občas také divotvary, že človeka prejde chuť variť.
Keďže sa držím rád starých mám, tak viem, že láska prechádza aj žalúdkom a najspokojnejší chlap je ten, ktorý je dobre najedený, ostanem radšej pri klasickej kuchyni
Namiesto rád do domácnosti nájdeme zaručené rady ako rozpáliť partnera v posteli. Predstavila som si, ako sa o jednej v noci, keď občas skončím s prácou, fintím do erotické prádielka…
Strihy a návody na pletenie vystriedali detailné popisy sexuálnych polôh a praktík…
Veru doba sa zmenila. Byť normálnou ženou už nie je „in“.
Byť „IN“, znamená byť afektovanou, plastikovou sexi bábikou, s umelou kačacou papuľkou, kilom mejkapu na tvári, v rajcovnom outfite, ktorá je presvedčená, že je sama sebou, ale v skutočnosti je bez vlastného názoru.
Pripadá mi to, ako v tom starom českom vtipe, keď sa stretli dvaja kamaráti a rozprávali sa o babách. Jeden z nich povedal, že sa ožení len so ženou ktorá bude tri „D“ – na ulici „dáma“, v domácnosti „dříč“ a v posteli „děvka“…Po čase sa stretli znova a hodili reč o babách. Chlapík, značne utrápený sa priznal, že sa oženil so ženou s troma „D“, lenže mala to trošku vymenené… Na ulici bola „děvka“, v domácnosti „dáma“ a v posteli „dříč“…
Našťastie je mnoho normálnych žien, ktoré odmietajú byť umelými stepfordskými paničkami a nepodliehajú „Novej dobe“.
Osobne som presvedčená, že aj takéto „vymývanie mozgov“ žien, je pomalý, plazivý útok, ktorý má za úlohu zničiť tradičnú rodinu a rodinné hodnoty, zničiť vzťahy medzi ženami a mužmi a zdehonestovať lásku, manželstvo, materstvo…
Nuž, „Nová doba“…

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

Grasalkovičov palác, Prezidentský palác

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo osem z desiatich kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa v pondelok doobeda kandidatúry vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5461211x
Priemerná čítanosť článkov: 3915x

Autor blogu