Založ si blog

Politické ľudské práva. . .

Medzi základné ľudské práva, ktoré sa označujú ako politické ľudské práva patrí „právo na informáci“ a „právo na slobodu prejavu“.
Takže, ak máme právo na informácie, ako je možné, že tie ktoré sú podávané našimi médiami sú jednostranné a účelové. K šíriteľom takýchto informácií patria napríklad aje verejnoprávne médiá televízia a rozhlas a taktiež „mienkotvorné médiá“ či internetové portály.
Veľmi veľa ľudí musí po informáciách, ktoré ich zaujímajú pátrať v alternatívných médiách.
Ak sa k ľuďom nedostavajú pravdivé a neskreslené informácie je to porušenie ich základných ľudských práv.
Ďalším prejavom porušovania základných ľudských práv je to, že ľudia nemajú možnosť slobodne vyjadriť svoj názor. Deje sa to napríklad aj tak, že sú rušené diskusie pod článkami, alebo vôbec nie sú dovolené. Ľudia majú strach vyjadriť svoj názor v škole, práci a pod. Ich názory sa odrazu stali neprijateľnými a v podstate sú takto hrubo porušované ich základné občianské práva napr. „Sloboda myslenia, svedomia,náboženského vyznania a viery“, ale aj napríklad ich základné hospodárske ľudské práva: Právo na prácu či právo na spravodlivé a uspokojujúce pracovné podmienky.
Včera som si prečítala zaujímavý článok a pozrela video.
Medzi základné politické ľudské práva patrí volebné právo.
Veľmi ma prekvapilo vyjadrenia pána politológa a poslanca Martina Klusa, ktorý v tejto dobe kandiduje na funkciu župana BBSK.
Jeho vyjadrenia : „Dúfam , že sa raz budete za svoju voľbu hanbiť, tak ako sa dnes hanbia napríklad tí, ktorí v minulosti volili HZDS, alebo niektoré iné pofidérne strany, ktoré dostali našu krajinu tam kam ju dostali,“ ale hlavne ľútosť z toho, že tu máme niečo také ako je demokracia „Bohužiaľ v demokracii platí, že aj ľudia ako vy majú volebné právo, hoci ja som si nie celkom istý, že či práve ľudia ako vy by takéto volebné právo mať mali. A to hovorím s plným presvedčením politológa, pretože je hanbou, že ľudia ako vy môžu ďalej šíriť všetku tú nenávisť, na ktorej je postavená strana K – ĽSNS,“ je hrubou ukážkou porušovania ľudských práv.
Nie som voličom ĽSNS, ale v minulosti som volila HZDS, práve v 98-mom, keď prebiehal na Slovensku bicyklový prevrat a Mečiar musel ustúpiť účelovo vytvorenému zlepencu, ktorý vďaka peniazom od filantropa Soroša prevzal na Slovensku moc a nehanbím sa za to.
Pán poslanec, politológ a kanditát hovorí o šírení nenávisti, ale svojimi slovami urazil státisíce ľudí v tejto republike, dokonca je presvedčený, že by nemali mať základné ľudské práva aké sú už spomínavé volebné právo, či právo na odpor, ale ani právo na slobodné myslenie..
Na Slovensku sa dlhodobo nedodržiavajú základné ľudské práva.
Čerešničkou na torte je neslávne slávne vyjadrenie nášho terajšieho pána prezidenta A. Kisku.

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

zena tabletka lieky choroba liek

Japonsko eviduje 4 úmrtia a 100 hospitalizácií v súvislosti s doplnkami výživy

28.03.2024 12:09

Firma minulý týždeň informovala, že prvé sťažnosti na problémy s obličkami dostala už v januári.

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaňa nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31, aktualizované: 11:55

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5470724x
Priemerná čítanosť článkov: 3922x

Autor blogu