Založ si blog

Medzi nebom a Zemou . . .

Každému z nás sa stalo, že v určitom období svojho života stretol človeka, ktorého nečakal, ale veľmi potreboval.
V živote sú situácie, keď má človek pocit, smútku, strachu, beznádeje, samoty… Nevie, akým smerom má vykročiť a posunúť sa ďalej.
Potrebuje upokojiť myseľ a dušu, utriediť priority, nasmerovať.
Potrebuje pocit pokoja a bezpečia, utíšiť bolesť.
Potrebuje cítiť empatiu, lásku, priateľstvo. Potrebuje liečivé objatie.
A vtedy títo ľudia prichádzajú. Úplne potichúčky a nenápadne a sú tu zrazu pre nás a dokážu nám dať všetko to, čo potrebujeme.
Niekedy sú to ľudia, ktorí sa len tak mihnú životom, vyvolajú úsmev, nabijú dobrou energiou. Zostane po nich pekná a milá spomienka.
Potom sú to ľudia, ktorí s nami kráčajú určitú dobu a keď si dáme všetko to, čo sme mali aj oni sa stávajú spomienkami.
Sú však ľudia, ktorí s nami idú celý život, alebo zanechajú veľmi hlbokú stopu v srdci, v duši.
Stretnúť takého človeka je zázrak, obrovský dar. Niečo, čomu sa hovorí že je to zásah zhora. Niečo, čo je medzi nebom a Zemou.
Taký človek sa stáva spriaznenou dušou, láskou, priateľom.
Aj mne sa často stáva, že do môjho života vstúpi človek, ktorého som nečakala, ale veľmi potrebovala.
Som veľmi vďačná za každého, kto nejakým spôsobom zmení môj život, obohatí ho a posunie ma vpred.
Som vďačná za nové vedomosti, nasmerovanie, pochopenie a podržanie v ťažkých chvíľach.
Som vďačná za každý úsmev a radosť, ktorú dokážu dať, za objatie a pocit bezpečia.
Som vďačná za lásku a priateľstvo, ktoré mi dali, alebo dávajú a som šťastná, keď im to všetko môžem opätovať,
Úsmev úsmevom, priateľstvo priateľstvom, lásku láskou…
Som veľmi šťastná, keď im aj ja môžem dať niečo zo seba…
Dávať nezištne súcit, lásku, priateľstvo, pocit bezpečia, či objatie nás robí skutočnými ľuďmi.
Je dôležité byť skutočným človekom…

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

Spišský hrad

Oprava Spišského hradu sa tak skoro nezačne. Šimkovičová nariadila zopakovať súťaž

19.04.2024 10:30

Úspešný uchádzač vraj neposkytol v zákonnej lehote riadnu súčinnosť a požadované dokumenty.

strategický bombardér Tu-22M3m pád ruského lietadla, vojna na Ukrajine

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

bytovka, Čadca

Bytovku z centra Čadce idú zrovnať so zemou. Kam pôjdu jej obyvatelia?

19.04.2024 10:03

Problémový dom chce zdemolovať vlastník, hoci tam stále žijú niekoľkí ľudia. Náhradné bývanie hľadajú ťažko, mesto sa im snaží pomôcť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5485414x
Priemerná čítanosť článkov: 3932x

Autor blogu