Založ si blog

Archív: november, 2016

Hrdza a sneť v nás. . .

Dnes som dostala kritiku za výber piesne a videoklipu… Priateľ mi napísal, že je oslavou zla v nás. Mám opačný názor, že je skôr kritikou toho, čo sme zo seba nechali urobiť… Nechali sme si duše pokryť hrdzou nenávisti, pokrytectva a ľahostajnosti a tá sa zažiera čoraz hlbšie a my len chodíme hlavou v oblakov vlastnej dôležitosti a myslíme si, akí sme skvelí […]

Pokračovanie článku

Schovávaš sa. . .

Bozkávam Ťa a šteklím vlasmi, schovávaš sa do nich, schovávaš sa do mňa… Už nás nič nerozdelí, sme len my dvaja… Všetko nepodstatné sa stráca, sme jedno telo, jedna duša… Spája nás najsladšia závislosť na svete, závislosť na sebe.. Si môj a ja Tvoja, láska moja… Slnovratovo 25.11. 2016

Pokračovanie článku

Písmenká. . .

Samé o sebe nemajú zmysel ani význam, ten im dáva spájanie sa do slabík, slov a viet… Vyjadrujeme nimi svoje myšlienky, názory. Môžeme nimi potešiť, povedať tomu druhému o svojich túžbach, snoch, láske… Ale často nimi zraňujeme, urážame, ponižujeme… Spájaním písmeniek vznikajú rôzne príbehy, poviedky, romány, rozprávky, básne… Spájaním […]

Pokračovanie článku

Politika. . .

O čom je politika na Slovensku? Predovšetkým o hlúposti a dôverčivosti ľudí. Už som veľa krát písala akú úlohu v tomto ohlupovaní národa majú médiá. Na príkaz tých „hore“ sú televízie a rozhlas plné lacnej zábavy, podprahového vymývania mozgov a násilia, ktoré otupuje zmysly. Informácie sú skresľované tak, aby človek nevedel čomu má veriť. Každé […]

Pokračovanie článku

Ostro strážená Sociálna poisťovňa.

Minulý týždeň sa niektoré média znovu zaoberali Sociálnou poisťovňou, ktorá porušila zákon o verejnom obstarávaní, pri vypísaní verejnej obchodnej súťaže na výber strážnej služby. O tom, že ju vyhrala firma Bonul, o ktorej média píšu, že je blízka strane Smer už vieme dávno, aj to, že 6 miliónovú zmluvu s touto firmou podpísal pár dní pred svojím odchodom […]

Pokračovanie článku

Už nedokážem. . .

Hladíš ma po tvári, vtláčam Ti do dlane jemný nežný bozk… Tvoje ústa našli moje… Ja… Ja už nedokážem vzdorovať smiechu v Tvojich očiach, Tvojej láske, Tvojej túžbe… Slnovratovo 19.11. 2016

Pokračovanie článku

Symbol slobody. . .

ČO je to sloboda? Stav mysle, duše? Celé roky je nám vtĺkané do hláv, že konečne žijeme v slobodnom svete. Ale čím sa meria sloboda tohoto sveta? Falošným pozlátkom na dlh, o ktorom nám tvrdia, že je to znak vysokej životnej úrovne? Nezáujmom politikov o vlastný národ a štát a ich zapredanosťou? Počtom žobrákov pred obchodmi a kostolmi a hlavne žobrajúcimi malými […]

Pokračovanie článku

V bezpečí. . .

Stojíš za mnou a bozkávaš mi vlasy. Hovoríš mi, že krásne voňajú… Mnou a slnkom, aj keď nesvieti… Cítim Tvoje ruky na pleciach, bozkávaš ma na krk a Tvoj dych ma šteklí až mám z toho zimomriavky. Cítim Tvoju túžbu a Ty moju… Otáčam sa tvárou k Tebe a Ty mi ju zasypávaš bozkami. Držíš ma v objatí, celá sa chvejem. Tvoje objatie je tak pevné, už […]

Pokračovanie článku

Pavučina snov

Blúdim vesmírnou pavučinou snov, sú v nej votkané čriepky všetkých ľudských osudov. Je tam môj, aj ten Tvoj. Svietia jasným svetlom v nepreniknuteľnej hmlovine. Sú tak blízko seba a pritom vzdialené miliardy svetelných rokov. A predsa sa môžeme dotknúť jeden druhého, krásnou myšlienkou… Slnovratovo 19.11. 2016

Pokračovanie článku

A zas tá protiruská hystéria. . .

Pomaly neprejde deň, aby nás náš „mienkotvorný bulvár“ nepostrašil proruskou propagandou. Európsky parlament vraj presne vie, kto sú najväčší propagátori proruskej propagandy, pomenoval zodpovedných za novú studenú vojnu a obvinil Rusko z ohrozovanie Európskych záujmov. O proruskej propagande som už písala, ale o protiruskej hystérii nie. Nuž, ani sa nečudujem, […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5461103x
Priemerná čítanosť článkov: 3915x

Autor blogu