Založ si blog

Aký zmysel má toto všetko?

Zatknutie mladého Ruského hackera v Prahe a medializácia jeho „zločinov“ mi veľmi pripomína nedávne divadelné predstavenia a vymývanie mozgov ľuďom médiami ako boli:
Informácie o udalostiach 11.septembra 2001.
Informácie o zbraniach hromadného ničenia v Iraku, následná vojna a poprava S.Husajna.
Informácie o diktátorských režimoch vo svete a oslava bezohľadného vraždenia a ničenia. Tento raz sa USA začali obávať o slobodu a demokraciu v Maďarsku, dúfam, že V. Orbán toto všetko ustojí a Maďarsko neskončí ako Ukrajina.
Skreslené informácie o migrantoch, ale najmä hysterická kampaň okolo smrti malého trojročného chlapčeka Ajlana Kurdího, z ktorej politici a médiá obviňovali všetkých Európanov, ale o pár dní, keď pravda vyšla najavo, čušali ako vši pod chrastou.
Pokračovať by som mohla ešte veľmi dlho…
Pozrela som si video zo zatýkania mladého Rusa. To, koľko má rokov som nestihla zistiť, ale v roku 2012 v ktorom mal „páchať trestnú činnosť“, bol ešte deckom. Neviem, čo si mám o tom myslieť, či tí ktorí boli zodpovední za bezpečnosť informácií sú babráci, alebo je mladý Rus génius…
Zaujímavé ako rýchlo našli USA vinníka, na ktorého môžu hodiť nezodpovednosť a politické prešľapy H. Clintonovej z úniku jej korešpondencie. Možno ho dokonca obvinia aj z toho, že vyzradila citlivé a tajné informácie, keď sa preriekla v predvolebných debatách…
Je veľmi správne, že Rusko si chráni svojho občana a chce zabrániť jeho verejnému „lynčovaniu“.
U nás bola takýmto mediálnym divadielkom „bombastická správa“ o tom, ako si M. Kotleba kúpil za štátne peniaze „luxusnú vilu“.
Nuž, luxus už aj na Slovensku vyzerá inak, ale bolo nutné niečím prekryť to, čo zverejnil M. Kočner na svojej tlačovke…
Aký význam majú správy v našich médiách?
Aký zmysel má prekrúcanie pravdy a reality?
Aby ľudia na Slovensku nevedeli v akej stoke žijú?
Tá stoka je od tej špiny čoraz hustejšia a smradľavejšia a raz sa v nej môžeme utopiť všetci, ak si neuvedomíme hodnotu svojich vlastných životov a životov našich blízkych. Ak nepovieme NIE globalizácii násilia, krutosti, vraždenia, chamtivosti a vykorisťovania.
Žiaľ, situácia vo svete je taká vážna, že sa môže stať, že to nakoniec ani nestihneme povedať.

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5461120x
Priemerná čítanosť článkov: 3915x

Autor blogu