Založ si blog

Archív: október, 2016

Reformácia

Dnes je presne 499 rokov odvtedy ako augustiánsky mních Martin Luther pribil na dvere Zámockého kostola vo Wittenbergu svojich 95 téz proti predaju odpustkov… Využil na to čas pred sviatkom všetkých svätých. Vedel, že v ten deň príde do kostola veľké množstvo ľudí a prečítajú si tieto jeho tézy. Martina Luthera priviedla k spísaniu téz situácia veľmi podobná tej […]

Pokračovanie článku

Sila myšlienky. . .

Čo je to myšlienka? Aká silná je myšlienka? Môže niečo, alebo niekoho zmeniť? Často krát mi moji oponenti pod článkami vyčítajú, že úmyselne, alebo z neznalosti nepíšem fakty. Áno, majú pravdu, ale ja nepíšem faktografické články, na to sú iní povolaní ľudia. Napríklad z ÚPN, alebo SAV, či iných inštitúcií. Lenže keď sa aj stretneme v médiach s takými […]

Pokračovanie článku

Poď. . .

Poď sa so mnou pozerať na svet zhora. Zober moju ruku do svojej, prepleť svoje prsty s mojimi ako vtáčie krídla… A vzlietnime spolu k oblohe. Poď sa pozerať na krásu, ktorú sme dostali darom a buď so mnou šťastný. Nechajme naše duše voľne letieť a srdcia sa smiať radosťou. Poď… Slnovratovo 27.10.2016

Pokračovanie článku

Prečo ľudia stále volia ľudí ako je Matovič?

Pretože novembrový prevrat robili herci, zabávači a umelci, štedro dotovaní západom, ktorý potreboval zotročiť ďalšie územia, aby nešiel ku dnu. Títo ľudia doteraz štedro podporovaní tými istými ľuďmi robia na Slovensku podivnú politiku, ktorá hraničí s bláznivými fraškami a lacnou komédiou, hrajú sa na niečo čo nie sú, nikdy ani neboli a ani nebudú pretože sú […]

Pokračovanie článku

Dosť!

Do včerajška som vôbec netušila, že existuje nejaký pán Jiří Brady, ktorý prežil nacistický pochod smrti a koncentráky v Auschwitzi a Terezíne. Je smutné, že musel prežiť niečo také, ale podobný osud malo veľa ľudí v Československu. Po väčšine z nich, kým ešte žili „neštekol pes“ a nie, že by sa o nich zaujímali ponovembrové vlády. Nechutná […]

Pokračovanie článku

Dokonalý pocit šťastia. . .

Včera v noci som sa bola pozrieť na oblohu. Po dlhej dobe bolo konečne jasno, bez mrakov, bez dažďa. Pri pohľade na tú nádheru som si ani neuvedomovala ako na mňa dýcha svojím chladom prvý mráz tejto jesene. Obloha bola posiata nekonečným množstvom malých či väčších drahokamov, tak som si hviezdy predstavovala ako dieťa. Keď som bola malá, vedela som pomenovať a […]

Pokračovanie článku

Panika v Limbachu

Po prečítaní článku o tom, ako obyvateľov Limbachu zneistilo „fiktívne „sťahovanie sa Rómov do ich obce a do ich komunity som zostala veľmi prekvapená a rozčarovaná. Neviem, kto býva v tejto obci, ale ak by sa takto vyjadrili predstavitelia iných obcí, či miest na Slovensku, tak v tom momente by sa do nich pustili ľudskoprávne organizácie, ktoré by ich označili […]

Pokračovanie článku

Fotka detí so „zlým mužom“. . .

Na internete koluje fotka detí z materskej školy, ktoré boli na exkurzii v budove NR SR, spoznávať štátne symboly. Na spoločnej fotke sú spolu so svojou učiteľkou a Mariánom Kotlebom. Hysterické vyhlásenia o tom ako budú niečo také ľutovať do konca života, pretože sa dali odfotiť so „zlým mužom a extrémistom“, ma dosť zarazili pri pohľade na fotku plnú […]

Pokračovanie článku

Objím ma a mlč. . .

Objím ma mlč. Nič nehovor, nič nevysvetľuj. Objím ma a drž v náručí a nechaj hovoriť naše oči, dokážu povedať všetko. Je v nich všetka naša láska. Objím ma a mlč, nechaj hovoriť naše pery, bozky sú viac ako slová, ktoré dokážu raniť. Objím ma a mlč, nechaj prehovoriť naše ruky a cítiť ich teplo, nehu pohladenia. Objím ma a mlč, nechaj spievať naše telá v […]

Pokračovanie článku

Obete „systému“. . .

Mladá žena, ktorá údajne po týraní partnerom spáchala samovraždu- obeť systému… Ženy, ktoré po týraní musia utekať aj s domu aj deťmi a chrániť si tak vlastné životy- obete systému… Bezdomovci -obete systému… Dôchodcovia na hranici chudoby – obete systému… Pracujúci za minimálnu mzdu – obete systému… Občania, ktorí sa roky […]

Pokračovanie článku
Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

ONLINE: Austin: USA nenechajú Ukrajinu padnúť, Rusko platí ohromnú cenu za vojnu

ONLINE: Austin: USA nenechajú Ukrajinu padnúť, Rusko platí ohromnú cenu za vojnu

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

19.03.2024 12:30

Hlavnými favoritmi slovenských prezidentských volieb zostávajú Peter Pellegrini a Ivan Korčok. Ako ďaleko je od nich Štefan Harabin?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5461498x
Priemerná čítanosť článkov: 3915x

Autor blogu