Založ si blog

Myslím na teba. . .

Myslím na teba,

na tvoje bozky, nehu.

Myslím na to,

ako som sa  ti do náručia

plná bolesti a utrpenia skryla.

Cítim tlkot tvojho srdca,

cítim nekonečný pokoj.

Počujem tvoj nežný vzdych.

Ach moja milá.

 

Slnovratovo  27.7. 2016

„Dežo plní plán…“

07.03.2024

Pomyslela som si, keď som si prezerala nový cestovný poriadok, pretože mi v prvom momente pripomenul starý vtip o Dežovi, ktorý behal po stavbe s prázdnym fúrikom. Keď chlapi videli, že doň nič nenakladá, ani nevykladá, len s ním pojašene behá po stavenisku, začudovane na neho pozerali a keď sa ho spýtali čo to robí odpovedal: „Plním plán!“ Presne takto [...]

Na čom záleží?

06.03.2024

Dnes, v deň 549. výročie narodenia Michelangela Buonarrotiho, génia nielen doby minulej, ale aj tej súčasnej som premýšľala nad tým, kým človek môže byť a kým v skutočnosti je. A pred chvíľou, keď som z mojej obľúbenej zbierky Michelangelových básní Som ako mesiac vyberala báseň na zverejnenie, som si pri jej čítaní uvedomila, na čom záleží [...]

Župan Majerský cielene likviduje Prešovský samosprávny kraj…

06.03.2024

A začal verejnou autobusovou dopravou. V decembri som písala o tom, komu by mala slúžiť verejná autobusová doprava. V tom období nastali prvé problémy s autobusovou dopravou, ktorá minimálne dvadsať rokov ako tak slúžila občanom kraja a zabezpečovala im možnosť cestovať . Ku dňu 3.3. 2024, keď bol do praxe uvedený nový cestovný poriadok, sa situácia [...]

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Russia Military Official Arrest

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,395
Celková čítanosť: 5490987x
Priemerná čítanosť článkov: 3936x

Autor blogu